نگینی: ملی پوشان برای شادی روح دو کاراته کارهم قسم شدند

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان گفت: کاراته کاران برای شاد کردن روح دو هم تیمی خود پا به مساقات جهانی ترکیه می گذرند.

نگینی: ملی پوشان برای شادی روح دو کاراته کارهم قسم شدندحسین نگینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امیر دانیالی و حسین صفری از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی کاراته ناشنوایان بودند که از دست دادن این دو ملی پوش شوک بزرگی به تیم و جامعه ورزش ناشنوایان وارد کرد.

وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی های لازم را برای کسب نتیجه مدال در مسابقات جهانی ترکیه داشتیم اما فوت ناگهانی این دو ملی پوش تیم بهت زده کرد.

نگینی افزود: برای اینکه ملی پوشان را از این شوک خارج کنیم اردوی متصل به اعزام را در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران آغاز کردیم تا روحیه بازیکنان را حفظ کنیم اما نبود صفری و دانیالی برای تیم بسیار آزار دهنده است.

وی تصریح کرد: دو کاراته کار در وزن این ملی پوشان داشتیم که در این مسابقات همراه تیم اعزام می شوند و همه ملی پوشان هم قسم شدند تا با کسب مدال در تمام اوزان و رشته ها روح هم تیمی خود را شاد کنند.

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: 27 تیرماه به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شویم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم مدال های زیادی کسب کنیم تا از جایگاه تیم ملی در جهان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار