رئیس کمیته انجمن کاراته ناشنوایان:

نخستین مرحله اردوی بانوان پس از 8 روز پایان یافت/12 بانو به مراحل بعدی اردو راه يافتند

حسین نگینی از پایان مرحله اول اردوی انتخابی آمادگی بانوان کاراته خبر داد و اظهار داشت: اردوی انتخابی آمادگی تیم ملی مردان از 15 دی برپا می شود.

حسین نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی پوشان مردان و زنان کاراته باز برای حضور پرقدرت در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان آماده می شوند از این رو اردو انتخابی آمادگی زنان کاراته کار و پس از 8 روز تمرین سه شنبه 12 دی ماه پایان یافته است.

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان ادامه داد: مردان ملی پوش کاراته کار از 15 دی ماه نخستین اردوی انتخابی آمادگی خود را در کمپ تیم ملی کاراته برپا می کنند مردان کاراته کار تمرینات آمادگی خود را به مدت 7 روز ادامه می دهند و سپس 12 نفر به مرحله دوم دعوت می شوند.

نگینی تصریح کرد: اردوی تیم ملی زنان با 14 نفر برپا شده است و 2 روز اول اردو بصورت انتخابی و سپس در ادامه 12 بانو کاراته کار برتر و حرفه ای تمرینات رای گیری کردند مراحل بعدی اردوی زنان با تعداد ثابت 12 نفر ادامه می یابد و سپس در اردوی نهایی متصل به اعزام نفرات منتخب عازم بلغارستان می شوند.

نگینی تصریح کرد: تیم ملی زنان و مردان کاراته کار ناشنوا در 6 وزن اول المپیک در مسابقات 2013 بلغارستان شرکت می کنند البته ملی پوشان در بخش های کاتا انفرادی و تیمی نیز با حریفان خود رقابت می پردازند.

رئیس انجمن تصریح کرد: سطح فنی بانوان ملی پوش مرحله اول اردوی آمادگی مناسب بوده است و امیدواریم با گذشت زمان و برپایی اردوهای منظم و سطح فنی بانوان نسبت به گذشته ارتقاء یابد.

وی افزود: بانوان ملی پوش پس از استراحتی کوتاه مرحله دوم اردوی آمادگی خود را از بهمن سال جاری و مردان نیز در اسفند ماه پیگیری می کنند و در سه ماهه اول سال 93 طبق برنامه اردوها با کیفیت بالاتر برپا می شود تا کاراته بازان با قدرت و آمادگی کامل به مصاف حریفان خود روند./

برچسب ها: نگین ، بانوان ، مرحله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار