داوری:تیم های ملی به ترکیه اعزام نمی شوند

سرپرست فدراسیون ناشنوایان گفت:تیم های ملی به مسابقات قهرمانی جهان هنرهای رزمی ترکیه اعزام نخواهند شد و ما منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم.

داوری:تیم های ملی به ترکیه اعزام نمی شوند.افشین داوری سرپرست فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص لغو اعزام تیم های ملی بیان کرد: با توجه به اعلام فرودگاه امام خمینی ( ره) مبنی بر لغو کلیه پروازها به کشور ترکیه، صبح امروز با مسئولان وزارت ورزش و جوانان صحبتهای لازم انجام شد و برای حفظ امنیت ملی پوشان اعزام لغو شد.

وی ادامه داد: فرودگاه استانبول هیچ پروازی را نمی پذیرد و در نتیجه بعید است که دیگر کشورها هم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند چرا که پروازهای داخل ترکیه نیز از استانبول انجام می شود که در حال حاضر میسر نیست.

داوری تصریح کرد: مسئولان برگزار کننده رقابت ها هنوز صحبتی مبنی بر لغو رقابت ها اعلام نکردند و اگر مسابقات به زمان دیگر ی موکول شود به طور حتم با تصمیم مسئولان وزارت ورزش تیم های ملی نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.ما در حال حال حاضر منتظر تصمیم فدراسیون جهانی در خصوص این هستیم.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان در اردوها حضور دارند تا سطح آمادگی آنها حفظ شود و زمانی که از برنامه مسابقات مطمئن شویم در صورت اعزام تیم های ملی آماده شرکت در رقابت ها باشند.
 
 تیم های ملی جودو،کاراته و تکواندو ناشنوایان که پیش از این قرار بود ۲۷ تیرماه به مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ۲۰۱۶ ترکیه اعزام شوند و تاکنون چندین مرحله از اردوهای آمادگی را پشت سر گذاشتند به علت درگیری های ایجاد شده در ترکیه این اعزام لغو شد.

مسابقات قهرمانی جهان هنرهای رزمی ناشنوایان از ۲۸ تیرماه تا ۳ مردادماه در سامسون ترکیه برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار