در پی اقدامات سرکوبگرانه رژیم حاکم در بحرین؛

منطقه «دراز» منامه، قربانی سیاست‌های ظالمانه آل خلیفه شده است

منطقه دراز بحرین با گذشت بیست روز از اتخاذ تدابیر امنیتی ظالمانه آل خلیفه، به منطقه‌ای منزوی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراة بحرین در گزارشی به وضع منطقه دراز در غرب منامه پرداخته و آورده است: از زمانی که نظامیان رژیم بحرین ارتباط این منطقه را با خارج قطع کرده اند بیست روز می گذرد. این منطقه هم اکنون از نظر اجتماعی و تجاری منزوی شده است و خدمات اینترنت در این منطقه وجود ندارد.

نظامیان رژیم همه گذرگاهها (حدود 11 گذرگاه) را بسته اند و به ساکنان به شرط تطابق آدرس اجازه می دهند، موضوعی که سبب انزوای اجتماعی این منطقه به ویژه در طول عید سعید فطر شد. خویشاوندان ساکنان منطقه دراز به علت تطابق نداشتن آدرس با ساکنان منطقه راهی به درون منطقه نیافتند.

از نظر تجاری نیز بیشتر اماکن تجاری به علت نبود مشتری از خارج منطقه با رکورد و بی رونقی تمام روبرو هستند. کسبه از خسارات زیاد به علت خرابی بازار شکایت دارند.

این در حالی است که اینترنت در منطقه قطع است و با توجه به اینکه بیشتر خدمات مربوط به خرید با اینترنت انجام می شود و بیشتر مشتریان کارت های اعتباری در اختیار دارند عملا خرید از منطقه با مشکل روبرو است. از آن گذشته ورود و خروج از این منطقه با دشواری صورت می گیرد و کسی تمایل به خرید از این منطقه ندارد.

کسانی که خواستار ورود به منطقه باشند باید مدت زیادی در ترافیک منتظر باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار