عبدالمالک حوثی با صدور پیامی عید فطر را تبریک گفت

رهبر انصارالله عید فطر را به ملت یمن و دیگر مسلمانان جهان تبریک گفت و از کشورهای حامی تروریسم خواست در سیاست‌های اشتباه خود بازنگری کنند.

عبدالمالک حوثی با صدور پیامی عید فطر را تبریک گفت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه شبکه «المسیره»، «عبدالمالک حوثی،» رهبر انصارالله، عید فطر را به ملت یمن و دیگر مسلمانان جهان تبریک گفت و از برخی کشورهای منطقه‌ای حامی تروریست‌ها درخواست کرد در سیاست‌های اشتباه خود بازنگری کنند. او در ادامه این پیام تاکید کرد: تاکنون بسیاری از حقایق و توطئه‌ها برای ملت ما مشخص شده است. توطئه‌های دشمنان علیه امنیت، ثبات و مقدسات که شاهد مثال‌های روزانه آن جنایت‌های وحشتناکی در جهان است و نمونه آخرین آنها، آنچه در بغداد رخ داد و نیز انفجارهای انجام شده در مسجد نبوی است.

وی در ادامه گفت: همه این دلیلی واضح بر آن  است که طبیعت خطر تکفیری هیچ حرمتی را نگه نمی‌دارد و به هیچ یک از مقدسات احترام نمی‌گذارد و از نظر آنها هدف قرار دادن هر مکان مقدسی بدون اشکال است.

حوثی افزود: ما این جنایت‌ها را محکوم می‌کنیم؛ برخی کشورهای منطقه‌ای که در تشکیل این گروه‌های تروریستی نقش دارند تا در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل با استفاده از این گروه ها در کشورهای دیگر فتنه‌انگیزی کنند را صادقانه نصیحت می‌کنیم که در سیاست‌های اشتباه خود بازنگری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار