زاهدان؛

برخورد با خبازان متخلف در ایرانشهر تشدید می شود

فرماندار ایرانشهر گفت: نظارت بیشتر بر کار خبازان در دستور کار دستگاههای اجرایی این شهرستان قرار گیرد و با متخلفان برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛ نبی بخش داوودی  در نشست کارگروه آرد و نان ایرانشهر اظهار داشت: بیش از 200 مورد بازرسی از ابتدای سالجاری تاکنون از خبازی های ایرانشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: 23 واحد خبازی ایرانشهر در این مدت به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی، پایین بودن کیفیت نان، کم فروشی و گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی و بالغ بر 741 میلیون و 841 هزار و 960 ریال جریمه شدند.

فرماندار ایرانشهر گفت: نانوایی ها وظیفه دارند نان مرغوب و با کیفیت تحویل مردم دهند و افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند سهمیه آرد آنان کسر و در نهایت مجوز فعالیت شان باطل می شود.

پس از بحث و تبال نظر در این نشست در خصوص پلمپ 2 واحد نانوایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکردند، احداث سایه بان جلوی خبازیها برای رفاه حال مشتریان با توجه به گرمای هوا، بالا بردن کیفیت نان با تشکیل کلاس های آموزشی، نظارت بیشتر بر مسائل بهداشتی، رعایت ساعات پخت و واگذاری 10 واحد خبازی روستایی در بخش های مرکزی، بمپور و بزمان ایرانشهر تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: خباز ، متخلف ، برخو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید واقعا ما مردم فقیری هستیم و سیصد تک تومانیم برای ما با ارزش است یک نانوای هستش وزن نون کم کرده و آزاد میده وسهمیه ارد دولتیش می‌فروشن لطفا رسیدگی کنید ترو به قران ما خانواده پر جمعیتی هستیم و دنبال نان ارزون هستیم اینم که نزدیک ما است نانوای دولتی هست که ازاد میده وسیلم نداریم جای دیگه نان بخریم سپاسگزارم از لطفتون
آخرین اخبار