خاش

پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در خاش

رییس اتاق اصناف شهرستان خاش گفت: 5 واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل فعالیت غیرقانونی و عدم توجه به قوانین و ضوابط صنفی و انتظامی با همکاری پلیس اماکن پلمپ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نوراحمد هاشمزهی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی و طرح شناسایی واحدهای صنفی متخلف، بازدید های مستمر توسط اتاق اصناف و ماموران نیروی انتظامی از صنوف شهرستان خاش انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا 20 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است، تصریح کرد: در جریان این بازدید ها 5 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی، صنفی، شئونات مذهبی و اسلامی، نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت ساعت کاری با هماهنگی مقام قضایی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان خاش پلمپ شدند.

هاشمزهی با بیان اینکه این طرح در جهت حفظ بهداشت عمومی و سلامت مصرف کنندگان اجرا شده است، گفت: بازاریان و کسبه بعنوان قشر بزرگی از جامعه همیشه از همکاری های نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت و ساماندهی واحدهای صنفی و مبارزه با کالاهای قاچاق بهره مند بودند و جا دارد از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: اتحادیه پوشاک باید توجه کنند به هیچ وجه نباید از مانکن های زشت و ناپسند در معرض دید عموم استفاده کرد چرا که این خلاف شرع و قانون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رییس اتاق اصناف شهرستان خاش با اشاره به پلمپ قلیان سراها، اظهار کرد: صدور پروانه کسب برای قلیان سراها ممنوع بوده و جمع آوری این مکان ها در دستور کار ویژه اتاق اصناف و نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: پلمپ ، 5واحدصنفی ، متخللف ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار