سیستان وبلوچستان

بیش از 4000 بازرسی از خبازی‌های استان امسال انجام شد

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در بخش آرد و نان سیستان و بلوچستان تخلفاتی به ارزش ۸۵۷ میلیون و ۲۹۵ هزار ریال صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرفیع سلطان‌زاده اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در بخش آرد و نان استان سیستان و بلوچستان تخلفاتی به ارزش 857 میلیون و 295 هزار ریال صورت گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت توسط بازرسان صنعت و معدن 4 هزار و 680 بازرسی از خبازی‌ها و واحدهای تولیدی آرد در سراسر استان انجام شده است.

وی افزود: مهمترین تخلفات انجام شده در بخش آرد و نان در شش ماهه نخست سال جاری در سطح استان در خصوص عدم درج قیمت، عدم رعایت ضوابط بهداشتی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده که در همین ارتباط از ابتدای سال تاکنون 57 گشت مشترک بازرسی با دستگاه‌های مرتبط در استان انجام شده است.

سلطان‌زاده تصریح کرد: طی این مدت از بین گزارش‌های بررسی شده در زمینه آرد و نان بیش از 53 درصد منجر به تشکیل پرونده شده و 173 پرونده تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از مردم استان درخواست داریم هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق سامانه تلفنی 124 این سازمان گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار