سمنان ؛

مشکل آب در 15 روستا در شهرستان میامی

بحران آب در میامی 15 روستا را با مشکل مواجه کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از سمنان ؛  فرماندار میامی گفت : در حال حاضر 12 روستا در کلاته‌های شرقی و سه روستای سرحدات با مشکل جدی در تامین آب شرب مواجه‌اند و خشکسالی های پیاپی در این مدت به افت سفره های زیرزمینی در این شهرستان انجامیده است .
احمد قاضی با اشاره به آبگیری سد کالپوش در شرق استان سمنان، تصریح کرد : متاسفانه با وجود ذخیره‌ سازی 10 میلیون مترمکعبی آب در این سد، روستاهای شهرستان میامی در پایین دست این سد تشنه‌اند و برای تامین نیاز آب شرب و کشاورزی خود با مشکل روبرو هستند.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی این سد قرار بود مشکل آب در منطقه را مرتفع کند، خواستار توجه بیشتر به تامین آب شرب روستاییان این شهرستان شد.
قاضی تصریح کرد : با توجه به عدم اجرایی شدن عملیات پروژه"مجتمع آب‌رسانی کالپوش" از مسئولان استان سمنان خواستار بستر مناسب برای راه‌اندازی این پروژه هستیم  تا شاهد رفع مشکل کم‌آبی در روستاهای مجاور کالپوش باشیم.
وی با در پیش بودن روز جهانی قدس، از مردم این شهرستان برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد و افزود : مردم شهرستان میامی همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و امسال نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در این بخش خواهند افزود.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.