سمنان;

نمک های غیربهداشتی به مقصد نرسیدند

24تن نمک غير بهداشتی با برند وکارخانه جعلی درسرخه کشف شد که این محموله از مبدا تهران به مقصد استان خراسان رضوی در حال انتقال بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی سرخه  گفت : ماموران آگاهی شهرستان سرخه در پی کسب خبری مبني بر توليد انبوه نمک خوراکی غير بهداشتی با برند و مارک جعلی در يک کارگاه در تهران و انتقال آن به استانهای شرقی، بررسی و ردیابی موضوع در دستور کارقرار گرفت و در طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق به توفیق این محموله غیربهداشتی و قاچاق شدند.
ابوذر قربانی افزود: پلیس سرخه در این راستا با همکاری کارشناسان اداره غذا و دارو موفق به کشف ۲۴ تن نمک غير بهداشتی با برند جعلی و توفیق یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق شدند.
وی تصریح کرد: با نتایج اولیه بدست آمده معلوم شد که این محموله از مبدا تهران به مقصد استان خراسان رضوی در قالب ۳۰ هزار  بسته ۸۰۰ گرمی و به صورت غیرمجاز و جعلی در حال انتقال بود.
قربانی در خاتمه از مردم خواست تا هنگام خريد محصولات خوراكی به برند و تاريخ مصرف آن توجه داشته باشيد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: توقیف ، نمک ، سرخه ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار