دامغان؛

تعاونی‌های فراگیر در دامغان حمایت می‌شوند

فرماندار دامغان از وجود 798 شرکت تعاونی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها 242 شرکت فعال هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ؛ فرماندار دامغان از وجود ۲۴۲ تعاونی فعال در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: تعاونی‌های فراگیر در دامغان حمایت می‌شوند.
علی‌اصغر مجد در نشست بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های تعاونی دامغان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری شعار سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند در تحقق شعار سال بسیار مفید و کارآمد باشند.
وی بابیان اینکه عدالت اقتصادی با توجه به تعاونی‌ها و سهیم کردن بیشتر آن در اقتصاد محقق می‌شود گفت: شرکت‌های تعاونی از پایه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند، ازاین‌رو باد توجه بیشتری به آن صورت گیرد.
فرماندار با اشاره به نقش بسیار مهم تعاونی‌ها در اقتصاد کشور گفت: نقش تعاون در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.
مجد با اشاره به نقش بسیار مهم تعاونی در تولید و همچنین ایجاد اشتغال در کشور تصریح کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده کنیم.
وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب هوشمندانه نام‌گذاری شعار سال را انجام دادند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریم‌های دشمنان «اقتصاد مقاومتی» را مطرح کردند.
فرماندار دامغان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بتوانیم از ظرفیت‌های و توان‌های داخلی استفاده کنیم و وابسته به خارج از کشور نباشیم افزود: در شرایطی که دشمنان با اعمال تحریم تلاش کردند ملت بزرگ ایران را تحریم کنند مقام معظم رهبری با عنوان کردن اقتصاد مقاومتی راهکاری برای مقابله با تحریم دشمنان ارائه کردند.
مجد تصریح کرد: تعاونی‌ها دارای بسیاری از شرایط خاص اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند و لذا می‌توانند در تحقق شعار سال بسیار کارآمد باشند.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم تعاونی در تحقق شعار سال گفت: در این راستا در شهرستان از تعاونی‌های فراگیر حمایت می‌شود.
فرماندار دامغان از وجود 798 شرکت تعاونی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها 242 شرکت فعال هستند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار