آلمانی‌ها برای باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا به این کشور باج می‌دهند

یک روزنامه آلمانی وعده داده اگر انگلیسی‌ها به برکسیت رأی منفی بدهند، گل این کشور را در جام جهانی 1966 در برابر آلمان غربی خواهد پذیرفت.

آلمانی‌ها برای باقی ماند انگلیسی‌ها در اتحادیه اروپا به آن‌ها باج می‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی دیلی میرور، روزنامه آلمانی «بیلد» که صفحه اول خود را به همه‌پرسی امروز «برکسیت،» خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، اختصاص داده است، به انگلیسی‌ها وعده داده اگر در همه‌پرسی امروز رأی به ماندن در اتحادیه اروپا دهند، عبور توپ  «جف هرست،» بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس، در فینال جام جهانی 1966 را از خط دروازه آلمان غربی خواهد پذیرفت. 

گل مشکوک هرست در وقت اضافه بازی فینال جام جهانی فوتبال سال 1966 در ورزشگاه «ومبلی» شهر لندن (1345) انگلیس را از آلمان غربی پیش انداخت و زمینه‌ساز قهرمانی این کشور در آن جام بود. 

مسابقه فوتبال دو تیم انگلیس و آلمان غربی در فینال 1966 که پس از نود دقیقه و در حضور 98 هزار تماشاگر با تساوی دو بر دو پایان یافته بود به وقت اضاف کشیده شد. در دقیقه ۱۰۱ ضربه‌ جف هرست به زیر تیرک افقی روازه آلمان اصابت کرد و صحنه ای مشکوک به وقوع پیوست. داوری پس از کمی مکث اعلام گل کرد. در نهایت، تیم آلمان غربی که به شدت از نظر روحی افت کرده بود گل چهارم را نیز دریافت کرد تا انگلستانِ میزبان پیروز این ماراتن فوتبال و قهرمان جام جهانی آن سال شود. فوتبال‌دوستان آلمانی همواره به این گل مشکوک اعتراض داشته و هرگز عبور توپ را از خط دروازه نپذیرفته‌اند. 

جف هرست بازیکن ومربی سابق فوتبال اهل انگلستان است. وی سابقه عضویت در باشگاه وستهام و استوک سیتی و مربی‌گری در تیم چلسی را دارد. 

مردم انگلیس امروز (پنج‌شنبه)، برای شرکت در همه‌پرسی «برکسیت،» خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، پای صندوق‌های رأی رفته‌اند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
هر کس از اطلاعات سری انگلیس در دنیا سر در بیاورد انگلیس به او باج میدهد این کار را برای این میکند که این اطلاعات سری بین مردم فاش نشود واوضاع در کشورهای تحت استعمار انگلیس بهم نریزد که انگلیس نتواند آن سیاست ها را در جهان پیاده کند
آخرین اخبار