فرکی: آتش اختلاف کی روش و برانکو به چشم کل فوتبال ایران می رود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می توان با برگزاری نشستی به اختلاف سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی پایان داد چرا که آتش اختلاف آن ها به چشم کل فوتبال ایران می رود.

فرکی: آتش اختلاف کی روش و برانکو به چشم کل فوتبال ایران می رودحسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف به وجود بین سرمربی تیم ملی و برخی مربیان باشگاهی چون برانکو و قلعه نویی، اظهار کرد: اتفاق خوبی نیفتاده است. از زمان ورود کی روش به ایران در برخی مواقع شاهد اختلاف نظر بین وی و برخی مربیان داخلی بوده ایم و هر کسی براساس جایگاه و مصالح تیم ملی و باشگاه ها اظهار نظر می کردند اما با توجه به این که برانکو سابقه هدایت تیم ملی را داشته و اکنون در تیم بزرگ پرسپولیس سرمربی گری می کند، این موضوع عملکرد هر 2 مربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
وی افزود: باید از قبل تعامل سازنده ای بین باشگاه ها و تیم ملی با محوریت تیم ملی شکل می گرفت اما پرسپولیس و استقلال هم به دلیل هوادارانشان که در واقع هواداران تیم ملی هستند، نباید لطمه ببینند. باید 2 طرف تا حدودی از مواضع خود کوتاه می آمدند که لغو اردوی تیم ملی در اتریش و ارمنستان، نشان داد کی روش تا حدودی حق را به باشگاه ها داده و دیگر نباید با اظهارات جنجالی خود را مقابل باشگاه ها و هوادارانشان قرار دهد. به هر حال با برگزاری نشستی بین سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی می توان به تفاهم خوبی در راستای برنامه ریزی برای تیم ملی و تیم های لیگ برتری دست یافت. به نظر من آتش اختلاف برانکو و کی روش به چشم کل فوتبال ایران می رود.
 
فرکی با اشاره به تعداد زیاد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی، بیان کرد: از طرفی با توجه به تعدد ملی پوشان پرسپولیس می توان تا حدودی به برانکو هم حق داد. چرا که الان فصل آماده سازی تیم ها است و هر مربی دوست دارد که تمام بازیکنانش را در مراحل آماده سازی پیش از شروع فصل در اختیار داشته باشد.
 
سرمربی تیم سایپا درباره این که کی روش از همین حالا شکست احتمالی تیم ملی مقابل قطر را به گردن برانکو می اندازد، گفت: اگر مقایسه ای با گذشته تیم ملی و زمان سرمربی گری برانکو در این تیم داشته باشیم، می بینیم که این اتفاقات به هیچ وجه رخ نداده است. به نظر من کی روش توجیه و دوراندیشی می کند. خوب نیست فوتبال ایران به این شکل جلو برود و از اختلاف باشگاه ها و تیم ملی همه ضرر می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار