کاشانی: تیم ملی جای سلیقه بازی های شخصی کی روش نیست

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: عملکرد تیم ملی جزیی از حیثیت ملی ایران است و کی روش نباید سلیقه های شخصی خود را در انتخاب ملی پوشان دخالت بدهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر کاشانی درباره اینکه کی روش قصد ندارد پرسپولیسی ها را به تیم ملی دعوت کند، بیان کرد: موضوع دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی گمانه زنی رسانه ها است و سوتفاهمات میان برانکو و کی روش با درایت تاج برطرف می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم تیم صدرنشین پرسپولیس باید شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل بدهد و 8 بازیکن این تیم شایستگی ملی پوش شدن دارند. به هرحال بحث منافع ملی مطرح است و کی روش نباید سلیقه های شخصی خود را در چیدن نفرات تیم ملی در نظر بگیرد.

کاشانی درباره سفر کی روش به انگلیس برای پیدا کردن جایگزین سید جلال حسینی در تیم ملی اظهار کرد: کی روش به عنوان یک توریست به کشورهای اروپایی سفر می کند و به نظر نمی رسد که وی بخواهد جایگزینی برای ملی پوشان پرسپولیسی پیدا کند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه با تاج مقرر شد که سوتفاهمات بین کی روش و برانکو برطرف شود تا مشکلی هم برای ملی پوشان پرسپولیس پیش نیاید. 

کاشانی بیان کرد: در تمام دنیا مربیان خارجی زیر نظر کمیته فنی فعالیت می کنند اما در فوتبال ایران کمیته ای برای در نظر گرفتن اقدامات مربیان خارجی وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ملی جزء منافع ملی کشورمان است باید تاج رئیس فدراسیون فوتبال مقابل اقدامات غیر قانونی کی روش بایستد و اجازه ندهد که سرمربی تیم ملی سلایق  شخصی اش را  به منافع ملی ارجعیت بدهد. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس جزء بهترین نفرات لیگ برتر هستند و آنها قابلیت حضور در تیم ملی را دارند و کی روش نباید این بازیکنان را فدای کج سلیقگی های خود کند. همچنین سوتفاهماتی بین دو مربی خارجی ایجاد شده و این موضوع ارتباطی به منافع ملی ما ندارد. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار