جوان گرایی دلیل جدایی آندو از سایپا

حسین فرکی براساس سیاست جوان گرایی سایپا در لیگ شانزدهم و پایین آوردن میانگین سنی نارنجی پوشان با جدایی آندرانیک تیموریان موافقت کرد.

جوان گرایی دلیل جدایی آندو از سایپابه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حضور حسین فرکی در تیم فوتبال سایپا انتظار می رفت که با توجه به سابقه خوب همکاری وی در تیم ملی با آندرانیک تیموریان، هافبک فصل گذشته سایپا به یکی از مهره های قابل اتکای مربی خوش اخلاق فوتبال کشورمان تبدیل شود.

با این حال در کمال تعجب فوتبال دوستان، فرکی از مسئولان باشگاه سایپا درخواست کرد که برای لیگ شانزدهم قرارداد آندو را تمدید نکنند که همین عامل شایعاتی را درباره اختلاف مربی اسبق و کاپیتان کنونی تیم ملی به وجود آورد. اما دلیل اصلی مخالفت فرکی با جدایی آندو پایین آوردن میانگین سنی سایپا است و وی هیچ مشکلی با تیموریان ندارد.

با وجود حضور بازیکنان جوان در فهرست نفرات سایپا در فصل گذشته، میانگین سنی ترکیب اصلی این تیم 29/5 سال بود و همین موضوع سایپا را به یکی از مسن ترین تیم های لیگ پانزدهم تبدیل کرده بود. بر همین اساس فرکی قصد دراد با استفاده از بازیکنان جوان و کارآمد این میانگین سنی را کاهش دهد.

سرمربی سایپا در صحبتی که با چند بازیکن با تجربه این تیم چون مجید ایوبی و میلاد میداوودی داشته با آن ها به توافق رسیده که براساس سیاست جوان گرایی این تیم در لیگ شانزدهم از سایپا جدا شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار