درویش: نظری درباره مذاکره با حسن زاده ندارم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: باشگاه سایپا براساس لیست 10 نفره فرکی در نقل و انتقالات شرکت کرده است.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مذاکره باشگاه سایپا با مسعود حسن زاده مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: باشگاه سایپا براساس لیست 10 نفره ای که حسین فرکی پس از انتخاب به عنوان سرمربی در اختیار ما قرار داد، به نقل و انتقالات وارد شد و تاکنون با سعید لطفی، سیامک کوروشی و امیر محمد مظلوم به توافق رسیده ایم.

وی افزود: درباره مذاکره با مسعود حسن زاده نظری ندارم. برای جلوگیری از هرگونه شایعه ای تا قبل از نهایی شدن قرارداد با بازیکنان مدنظر اسمی از آن ها نمی آوریم. به هر حال طبق لیست فرکی با بازیکنان مد نظر مذاکره می کنیم.

درویش درباره اتمام  زمان نقل و انتقالات سایپا، بیان کرد: در تلاش هستیم تا پایان هفته آینده و پیش از اعزام تیم به اردوی گرجستان، فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه را به یایان برسانیم و با تیمی آماده در این اردو شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص اردوی اروپایی سایپا، اظهار کرد: مشغول فراهم کردن آخرین مراحل برگزاری اردو در گرجستان هستیم. به احتمال فراوان اردویی 10 روزه را در این کشور برپا کرده و چند دیدار دوستانه را در این اردو برگزار می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار