ساری،

خواستگار ناکام و تهدید به قتل در تلگرام

خواستگار جوان پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر مورد علاقه اش ،دختر جوان را در تلگرام تهدید به قتل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس فتای مازندران گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا، خواستگار جوانی که در پی جواب رد از سوی دختر مورد علاقه اش او را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و قتل کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمدنژاد در تشریح این خبر افزود: مردی با مراجعه به ماموران پلیس فتای مازندران و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام پس از ارتباط، اغفال و دسترسی به عکس های شخصی دخترش، او را تهدید به انتشار تصاویر کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیه و با استفاده از مهندسی اجتماعی و سرنخ های به جا مانده عامل تهدید و اخاذی را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران افزود: متهم در تحقیقات اولیه اعلام کرد از قبل با شاکی ارتباط تلفنی داشت و پس از شنیدن جواب رد با توجه به فعال بودن این دختر در شبکه اجتماعی تلگرام با هویت جعلی با وی دوباره ارتباط برقرار کردم و پس از دریافت تصاویر خصوصی او را تهدید به قتل و انتشار تصاویر در فضای مجازی برای رسیدن به اهدافم کردم.

متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.