افزایش ۶ درصدی تلفات سوانح رانندگی در استان بوشهر/ هر 35 ساعت یک کشته

سال 94 در هر 35 ساعت یک نفر در استان بوشهر به دلیل تصادف رانندگی جان خود را از دست داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس آمارها و مطالعات صورت گرفته در سال گذشته، در هر 35 ساعت یک نفر در استان بوشهر به دلیل تصادف رانندگی جان خود را از دست داده است.

سید محمدحسن باستی در کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر افزود: آمارهای سال 94 نشان می‌دهد در تصادفات درون و برون‌شهری استان 249 نفر جان خود را از دست داده اند

وی با بیان اینکه در استان بوشهر نیز عامل انسانی در ردیف نخست علت تصادفات منجر به فوت است افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی بیشتر به مردم در مورد قوانین رانندگی، شناسایی هرچه بیشتر نقاط حادثه خیز، چهارخطه کردن برخی محورهای مواصلاتی برخی از راهکارهای تلفات سوانح رانندگی در استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر هم گفت: سال 94 به سبب تصادفات جاده‌ای 249 نفر جان باختند که نسبت به 234 نفر سال 93 متاسفانه تلفات سوانح رانندگی در استان رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.

آقای علم، با اشاره به اینکه 51 درصد از تلفات جاده‌ای استان بوشهر در صحنه تصادف جان باخته‌اند افزود: 124 نفر از متوفیان تصادفات جاده‌ای در سال گذشته به سبب شدت تصادف سر صحنه، 40 درصد  در بیمارستان و 9 درصد در حین انتقال به مراکز درمانی جان باخته‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات جاده‌ای در محور گناوه به دیلم ثبت شده تصریح کرد: محور اهرم به برازجان بیشترین تلفات راکبان موتور سیکلت بوده و این در حالی است که  تلفات جاده‌ای در محور برازجان به کنارتخته 189 درصد رشد داشته است.

علم تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در محورهایی که دوربین کنترل سرعت هوشمند نصب شده تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.