اصفهان؛

حمایت از نخبگان علمی اصفهان

یک میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان علمی اصفهان باید جذب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه گفت: در سال گذشته ۱۸۰ یاورخواه مستعد علمی در موسسه خیریه شجره طیبه تحت پوشش قرار گرفتند که حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای موارد مرتبط با تحصیل آنها هزینه شده است.

محمدرضا یزدان‌پناه افزود: امسال ۱۲۰ نفر یاورخواه در لیست ثبت‌نام داریم اما به دلیل نداشتن توان اقتصادی لازم ثبت‌نام آنها انجام نشده است.

وی ادامه داد: برای پذیرش این ۱۲۰ نفر حدود ۴۰۰ میلیون تومان و برای کمک به تحصیل ۱۸۰ یاورخواه ثبت‌نام شده در سال جاری حداقل حدود ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است این در حالی است که حداقل یک میلیارد تومان برای حمایت از جمعی از نخبگان علمی استان نیازمندیم.

مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه با بیان اینکه سال گذشته با کمک و حمایت خیران نتایج لازم برای حمایت از این افراد نخبه به دست آمد، افزود: خیران در این مؤسسه به دانش‌آموزان و دانشجویان مشغول تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های دولتی که از نظر علمی مستعد اما بضاعت مالی اندکی دارند، کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی و شکوفایی استعدادهای درخشان پنهان، کمک به رشد و شکوفایی کشور، تدوین خبرنامه و مجله‌های علمی مرتبط و ترویج فرهنگ انفاق در عرصه علمی از جمله اهداف این مؤسسه خیریه است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار