بیرجند؛

اعزام 950نفر دانشجو به اردوهای جهادی

امسال700نفر در قالب گروه ها و اردوهای 10 و 12روزه و تعداد 250نفر در قالب اردوهای 3روزه و تعدادی از دانشجویان در قالب اردوهای 1روزه به مناطق اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت: اولین گروه جهادی دانشجویی بسیجی بیرجند در سال 82با اعزام یک گروه خواهر 15نفره به روستاهای اطراف بیرجند شروع شد که روند رو به رشدی داشته است  و در سال گذشته این تعداد به 30گروه که متشکل از 864نفر دانشجو بودند رسیده است.

قاسمی افزود: عرصه های فعالیت این گروه ها شامل فرهنگی،علمی و آموزشی،عمرانی،بهداشت،کشاورزی و اشتغال زایی است.

وی گفت: این اردوهای جهادی بهترین اقدام و عمل در جهت اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه و شعار سال فرموده اند.

وی افزود: مهم ترین اهداف اردوهای جهادی علاوه بر خودسازی و خدمت رسانی،کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با پرورش نیروها و مدیران جهادی و ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق محروم و تلاش در کارآمدی بسیج در کمک به محرومین و مستضعفین می باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: مطالبه گری یکی از خصوصیات اصلی گروه های جهادی می باشد که این گروه ها در بازه زمانی که در روستا هستند،مسایل و مشکلات روستا را رصد و جهت ارایه به مسئولین مربوطه آماده می کنند و چه در بازدید مسئولین از گروه ها و چه با مکاتبه با ادارات مربوطه،پیگیر حل این مشکلات هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.