همدان؛

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره كل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: از ابتدای امسال یک میلیون و ۱۳۹ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری استان به مناطق مختلف کشور جابجا شدند.

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد سرگزی در جمع کارکنان پایانه حمل و نقل همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۱۳۹ هزار مسافر در استان جا به جا شدند و این در حالیست که سال قبل یک میلیون و ۴۳۴ هزار نفر با ناوگان عمومی سفر کرده اند.


وی گفت: اختلاف تعداد مسافران در سال جدید نسبت به سال گذشته در استفاده از سواری های شخصی بوده است.

سرگزی افزود: این تعداد مسافر در سال جدید  در قالب ۱۰۲ هزار سفر با اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به بخش‌های تابع استان و برون استانی ثبت شده است.

این مسئول ابراز کرد: در فروردین و اردیبهشت سال جاری به ترتیب ۵۴۶ هزار مسافر در قالب ۴۸  هزار سفر و ۵۹۳ هزار مسافر در قالب ۵۴ هزار سفر صورت گرفته است که در دو ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل با اختلاف تعداد مسافران مواجه شدیم که این امر به علت مسافرت های انجام شده با سواری شخصی است.

وی با بیان اینکه تلاش به منظور جذب سرمایه استانی برای نوسازی ناوگان عمومی مسافربری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تلاش برای حذف سواری‌های پلاک شخصی بین شهری و گسترش فرهنگ استفاده از سواری‌های عمومی بین شهری در استان مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.