همدان؛

برخورد با عرضه قلیان در ماشین‌های سیار

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، برخورد با عرضه قلیان در ماشین‌های سیار خواروبار‌فروش را خواستار شد.

برخورد با عرضه قلیان در ماشین‌های سیار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد‌ابراهیم الهی‌تبار اظهار کرد: منابع اعتباری در برخی حوزه‌ها بخصوص در حوزه بهداشت و سلامت مردم باید تأمین شود؛ چراکه در غیر این صورت جامعه در خصوص تأمین آب شرب سالم و مواردی از این قبیل دچار مشکلات بسیاری می‌شود.


وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید در حوزه پیشگیری و بهداشت و درمان با اولویت قائل شدن این امور، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهد، افزود: وقتی منابع و تخصیص اعتبارات کاهش ‌یابد، اثرات خود را بر روی هر بخشی می‌گذارد؛ اما در حوزه پیشگیری و درمان باید سعی شود اعتبارات کافی تخصیص یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در خصوص مشکلات آب شرب روستاها و همچنین پیش‌بینی بیماری‌ها و آفات کشاورزی خاطرنشان کرد: آموزش شهروندان در این زمینه‌ها می‌تواند بسیار ثمربخش باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای آموزش مردم درخصوص بهداشت استفاده شود.

این مسئول در خصوص عرضه قلیان در ماشین‌های سیار خواروبار‌فروش افزود: وجود این ماشین‌ها در مراکز توریستی و گردشگری استان با وجود مسافران بسیار در تابستان در استان جلوه خوبی ندارد.

الهی‌تبار یادآور شد: سازمان برنامه‌ریزی استان، تأمین آب شرب روستاها را به صورت ویژه ببیند؛ چراکه سطح‌ سرویس‌دهی خوب در شهرستان‌های استان در این مورد می‌تواند میانگین استانی را بالا ببرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار