سنجش 100 هزار نوآموز برای سال تحصیلی جدید

48 پایگاه سنجش نو‌آموزان در شهر تهران از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین افتتاحیه طرح سنجش سلامت نو‌آموزان قبل ورود به دبستان با حضور وجیه‌الله پرویزی رئیس سازمان اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان در مدرسه استثنایی ساری‌خوانی برگزار شد، در این مراسم پرویزی با بیان اینکه آمادگی داریم 100 هزار نو‌آموز را مورد سنجش قرار دهیم گفت: 48 پایگاه امسال برای این طرح تدارک دیده شده‌اند.

رییس سازمان اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در طرح سنجش امسال برای اولین بار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین بعد از ثبت‌نام در این سامانه نوبت‌دهی شده و طبق زمان‌بندی اعلام شده به پایگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به پایگاه‌های در نظر گرفته شده والدین با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه محل سکونت خود برای سنجش فرزندان خود و طبق زمان مقرر هر دانش‌آموز برای سنجش آماده می‌شوند.

پرویزی بیان کرد: سال گذشته 97 هزار نوآموز در پایگاه‌ها مورد سنجش قرار گرفتند و امسال آمادگی داریم تا قریب به 100 هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

وی در خصوص زمان انجام طرح عنوان کرد: این طرح از امروز آغاز شده و تا 50 روز ادامه پیدا می‌کند همچنین امسال کودکان 5 سال تمام هم طبق برنامه مورد سنجش قرار می‌گیرند و برای سال تحصیلی آینده نیازی نیست که مجددا در این طرح شرکت کنند.

رییس سازمان اداره استثنایی آموزش و پرورش گفت: هزینه انجام طرح 14 هزار تومان در نظر گرفته شده که والدین می‌توانند از طریق پایانه‌های فروش این مبلغ را پرداخت کنند و چنانچه نوآموزی نیازی به مراحل بعدی برای طرح سنجش داشته باشد وجه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار