سنندج؛

فعالیت 102 صندوق حمایت از توسعه در بخش کشاورزی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور گفت:در حال حاضر 102 صندوق حمایت از توسعه در حوزه منابع طبیعی، ملی، تخصصی، شهرستانها و حمایت از فعالیت های زنان روستایی و عشایری تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، در جمع اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی سقز گفت: این صندوق متکی به سرمایه اجتماعی است و باید از ظرفیت های آن استفاده کرد.

وی افزود: در سطح ملی 7 صندوق، در حوزه منابع طبیعی 4 صندوق، در سطح شهرستانها 47 صندوق و در حوزه حمایت از فعالیتهای زنان روستایی و عشایری 12 صندوق مشغول به فعالیت و ارائه خدمت هستند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور وصل کردن زنجیره‌های تولید و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در شرایط بحرانی را از جمله وظایف این صندوق ها برشمرد و گفت: در حال حاضر 102 صندوق حمایت از توسعه در حوزه منابع طبیعی، ملی، تخصصی، شهرستانها و حمایت از فعالیت های زنان روستایی و عشایری تشکیل شده است.

علی اکبر ورمقانی، معاون استاندار نیز با بیان اینکه اولین صندوق شهرستانی غرب کشور در سقز تشکیل شده است، بر تقویت منابع مالی آن تاکید کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.