برای مبارزه با قاچاق یک عزم جدی همگانی لازم است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برای مبارزه با قاچاق یک عزم جدی و همگانی لازم است تا بتوانیم در مقابل فشارها و تحریم های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان،آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور در سنندج گفت: دستگاه قضایی باید عدالت را برقرار کند که مردم یک اعتماد و اطمینان داشته باشند که اقدامات طی روال قانونی انجام می شود و دستگاه قضایی جلوی سوء استفاده ها را می گیرد.

وی به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اساسا دشمن بر روی بحث اقتصاد برنامه ریزی کرده است و امیدوار است در بحث اقتصادی، بیشترین فشار را به کشور وارد کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: اگر رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به بهترین نحو ممکن اجرایی شود بسیاری از مشکلات ما حل می شود استفاده از روش های غیرمعقول در حل مشکلات بهانه ای می شود که بسیاری از مسائل توجیه شود.

وی گفت: توجه عموم مردم به بحث قاچاق بسیار مهم است که در پرتو توجه مردم بسیاری از مشکلات در این خصوص حل می شود.

آیت الله حسینی شاهرودی توجه کافی به مشکلات عموم مردم جامعه را مهم دانست و افزود: باید مشکلات طبقات پایین جامعه را مدنظر داشت و به آنها رسیدگی کنیم که تولید هم رونق بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق یک عزم جدی همگانی لازم است که بتوانیم در مقابل فشارها و تحریم های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیاری از اجناسی که وارد کشور می شود به تولید داخلی لطمه وارد می کند و سرمایه های ملی را به هدر می دهد اگر به تولید و مصرف داخلی نگاه داشته باشیم اشتغال ایجاد می شود و نیازی هم به واردات نخواهیم داشت.

به گفته وی باید مانع واردات کالاهایی که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد شویم و با این مساله باید محکم برخورد کنیم زیرا واردات بسیاری از کالاها اساسا ضرورت ندارد.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایران کشوری است که دارای ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف است، افزود: کشور ما دارای ظرفیت ها و امکانات فراوانی است که همه دنیا به این امکانات ما نیاز دارند که از آنها می توانیم به عنوان یک اهرم فشار به دشمنان استفاده کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز یکشنبه به استان کردستان سفر کرده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.