ساری،

برگزاری مانور کاهش تلفات برق+ تصاویر

مانور بزرگ کاهش تلفات برق آمل با رمز عملیات یا زینب(س)؛ و با یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مانور بزرگ کاهش تلفات برق آمل با نام شهدای مدافع حرم و شهید رضا حاجی زاده با حضور مدیرعامل، معاونت بهره برداری و روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، فرماندار ویژه آمل، فرمانده انتظامی شهرستان، مسئولین ادارات ستاد مدیریت بحران، خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده و با شروع رمز عملیات یا زینب(س) توسط پدرشهید مدافع حرم حاجی زاده برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: 29 مانور کاهش تلفات برق پارسال در مازندران برگزارشد و در سال 95، 40 مانور برگزار می شود.

شهابی با بیان اینکه تاکنون 11 مانور با هدف اصلاح شبکه های فشار برق و ساماندهی به کنتورهای برق در مواقع سرقت در استان برگزار شد گفت: بیش از 40 درصد شبکه های برق مازندران فرسوده است که برای اصلاح آن به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: اگر اعتبارات ویژه اختصاص پیدا کند تا 5 سال آینده شبکه های فرسوده برق مازندران نوسازی خواهد شد.

منفرد فرماندار آمل نیز با قدردانی از تلاش های کارکنان اداره توزیع برق آمل گفت: شبکه برق آمل فرسوده است و از مسئولان استان می خواهیم کاری کنند در توزیع برق شرمنده مردم نباشیم.

محمد مهدی گرائیلی افرا مدیر اداره توزیع برق آمل، اهداف مانور را کاهش تلفات فنی و غیر فنی اعلام کرد و افزود: این مانور براساس سناریوی تعریف شده توسط کارشناسان در خصوص تعمیرات خطوط 20 کیلووات و سازه های فرسوده شبکه که در لیست بحران شرکت قرار دارد انجام شد.

وی گفت: برای برگزاری این مانور در90 نقطه شهر اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان پیش بینی شده است.

گرائیلی افرا افزود: برای رفع مشکلات در 90 نقطه شهر 90 مرتبه خاموشی در90 روز باید انجام می شود که قطعا نارضایتی مردم به دنبال داشت.


برگزاری مانور کاهش تلفات برق+ تصاویر

برگزاری مانور کاهش تلفات برق+ تصاویر

برگزاری مانور کاهش تلفات برق+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.