حقانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

لودر‌ها در عباس آباد چهار باغ می‌سازند/ ساخت و ساز متوقف شده است

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که شورای شهر در خصوص ساخت و ساز در جنوب شرقی تپه های عباس آباد به شهرداری منطقه 3 تذکر داده است، گفت: شهرداری دیگر در این زمین ساخت و سازی انجام نمی دهد.

محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه در جنوب شرقی تپه های عباس آباد 2هزار و 100 متر زمین در چند پلاک وجود داشت که در گذشته سازمان نوسازی عباس آباد به تعاونی مسکن کارکانشان برای ساخت و ساز اختصاص داده بود، اظهار داشت: این زمین ها به صورت پارک، مورد استفاده مردم بود.

وی با بیان اینکه بنده و چمران از این زمین بازدید کرده و در صحن شورا نیز در خصوص این زمین تذکر دادیم، اضافه کرد: بنده به شهرداری منطقه 3 در خصوص این زمین نامه نوشتم که ساخت و ساز در این زمین باید تهاتر و همچنین زمین دیگری به کارکنان اختصاص داده شود.

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جای سوال دارد که چگونه در منتهی الیه شرقی تپه های عباس آباد جایی که این همه از طرف مقام معظم رهبری تاکید شده که باید به فضای سبز و فضای فرهنگی تبدیل شود، زمینی با این مساحت به تعاونی مسکن واگذار شده است؟ 

حقانی با بیان این که اطلاعاتی مبنی بر کار کردن لودر در تپه هایی در منتهی الیه شرقی بزرگراه حقانی به بنده رسیده بود، افزود: طبق بررسی از سه منبع سازمان نوسازی عباس آباد و سازمان بوستان ها و فضای سبز و منطقه 3، در این زمین ها ساخت و سازی انجام نمی شود و خاک برداری مربوط به ایجاد دسترسی برای پارک چهار باغ است.

وی با تاکید بر این که این زمینها متعلق به مصلی امام خمینی (ره) بوده و متعلق به شهرداری تهران نیست، گفت: شهرداری تهران بر اساس بودجه بندی های شورا تا آخر سال چهار باغ (بهشت، آفرینش، ایمان، و دانش) را در این مکان افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار