در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

پای تصویب لوایح ایستاده‌ام

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیمات شورا جمعی است و همه ما در خصوص آن مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به برخی بحث های مطرح شده اعضا در صحن شورا، اظهار داشت: هر عضوی در شورا برای مسائل شهری دل می‌سوزاند.

وی با بیان اینکه درست نیست برخی از اعضا اقدامات خود را کمتر و یا بیشتر از دیگران بدانند، افزود: تصمیمات شورا جمعی است و همه ما  در خصوص آن مسئول هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید بگویم که فلانی در خصوص لایحه و طرح‌ها رأی مثبت و یا منفی داده است، تصریح کرد: بنده همیشه برای رأی مثبت دادن به برخی از طرح‌ها و لایحه‌ها مخالف بودم اما با رأی اکثریت آنها را به تصویب رسانده‌ام.

چمران بیان کرد: بنده سخت از طرح‌ها و لوایح به تصویب رسیده دفاع می‌کنم، فرقی نمی‌کند در مجلس و یا رسانه‌ها باشد.

وی با اشاره به موضوع خانه شهریاران جوان، تصریح کرد: بر اساس یک منطق موافق این مسئله نبودم اما وقتی همه رأی دادند بنده نیز در هیئت حل اختلافات مرکزی از آن دفاع کردم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر اشاره کرد و گفت: از نظر بنده آثار خوب بود اما به این منظور که مردم نمی‌توانند همه آنها را مشاهده کنند بهتر است در موزه‌ها از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه به نظر بنده زمان اجرای این نگارخانه مناسب نبود، تصریح کرد: این نگارخانه موضوع خرمشهر و نیمه شعبان را تحت تأثیر قرار داد و بنده این مسئله را با مسئول مربوطه درمیان گذاشتم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ شهر آفتاب به وزارت ارشاد بیان داشت: بحث واگذاری مطرح نبوده بلکه شهرداری تهران در نظر دارد غرفه‌ها را به صورت رایگان در اختیار غرفه داران قرار دهد.

چمران با تدکید بر اینکه شاهد برگزاری نمایشگاه قطعات ماشین در مصلای تهران هستیم، گفت: با برگزاری این نمایشگاه مردم با مشکلاتی روبرو خواهند شد به همین دلیل خواستاریم همه نمایشگاه ها در محل شهرآفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار