ارومیه؛

جلسه هماهنگي وبرنامه ريزي سفر رياست جمهوري به استان آذربايجان غربي

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان غربی با حضور فرماندار، روسا و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری خوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این جلسه با اشاره به اهمیت سفر ریاست محترم جمهوری به استان و ارزشمند دانستن این سفر بر لزوم استقبال پرشور و درخورشأن از آن تأکید کرده و اظهار داشت: سفر ریاست محترم جمهوری فرصت مغتنمی است که می توانیم با تصویب پروژه های مهم و تأثیرگذار در راستای رشد و توسعه شهرستان خوی گام های اساسی برداریم.

وی افزود: برای سفر ریاست جمهوری تعداد پروژه های مهمی در بخش های راه، بهداشت و درمان، آب شرب و کشاورزی، پایانه رازی، فرهنگی، گردشگری، آموزش عالی و ... در دستور کار سفر ریاست جمهوری قرار گرفته است و امیدواریم با تصویب این طرح ها شاهد تحولات زیرساختی و اثرگذار در رشد و توسعه شهرستان خوی باشیم .

فرماندار خوی استقبال پرشور از ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه را نماد همدلی و هم زبانی ملت و دولت و در راستای تأمین منافع و امنیت ملی مهم دانست.

گفتنی است هفته آتی با سفر ریاست محترم جمهوری به استان، سرکار خانم مولاوردی معاون محترم ریاست جمهوری بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و همچنین یکی از وزیران دولت در شهرستان خوی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.