ارومیه؛

امنيت راباهيچ چيزي معامله نخواهيم کرد

امنیت را نباید با هیچ چیز معامله کنیم چراکه بدون امنیت هیچ چیزی سر و سامان نمی گیرد، حتی کاخ نشینان هم به امنیت نياز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار شهید حاج محمد ناظری که درشهرستان خوي برگزارشد با بیان اينکه ،مانبايد اجازه بدهيم وحدت وامنيت مارا بهم بزنند مابرسرامنيت با هیچ چیزی معامله نخواهيم کردودرمقابل اونايي که وحدت مارابهم مي زنند ايستادگي مي کنيم.

وي درهمين راستا ادامه داد ناامنی خواست امریکائی ها و ایادیانش است و بدون امنیت هیچ چیزی سر و سامان نمی گیرد، حتی کاخ نشینان هم به امنیت نياز دارند.

سرداراوصانلو درادامه سخنان بااشاره به اينکه بعضي از افراد خواسته ياناخواسته ازهم پاشيدگي در وحدت ها هستند اظهارداشت: اين افرادی ،برای رسیدن به قدرت ويک مسئولیت کوچک امنیت کشور را به دشمنان اسلام ازجمله آمريکا میفروشند،وحرفهايي را مي زنند که دشمنان اسلام ازحرفهاي آنان خوششان بيايد بلکه اينان بايد بدانند اگرمستقيما به دشمن وصل نباشند از طريق چندين رابط به دشمنان وصل هستند و جاده صاف کن آمریکا و دشمنان اسلام وانقلاب هستند.

وی بااشاره به اينکه، انگلیسی ها از 210 سال پیش دنبال از بین بردن اسلام هستنداظهارداشت: اينان برای همین کار وهابیت رو به وجود اوردند و از 190 سال قبل نیز تصمیم گرفتند که از دل همین وهابیت، تکفیری ها رو ایجاد کنند و هدف کلی انگلیس و استکبارجهانی جمهوری اسلامی نیست، بلکه هدف اصلی آنها بستن پرونده اسلام است، فلذا اگر همه ما خط امامی باشیم و خط امام باقی بمانیم، فرقی نمی کند در هر فکر و جریان سیاسی که باشیم، در مرحله اول امنیت را نباید با هیچ چیز معامله کنیم چراکه امنیت لازمه زندگی است.

سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو درادامه سخنان خود با برشمردن رشادت ها و دلاوری های سردار دریادار شهید ناظری گفت :وی از فرماندهان قدیمی و کارکشته نیروهای ویژه سپاه پاسداران بود ،که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور مستمر داشته و منشا خدمات و فداکاری های بیشماری بوده است .

وي گفت: سردار ناظری برای تقدیم جان خود در راه نظام و انقلاب و رهبری لحظه شماری می کرد و در نهایت آرزوی وی مورد قبول درگاه متعال قرار گرفت و به برادر و مادر شهیدش پیوست.

سردار اوصانلو بابيان اينکه ،امروز جوانان ما نیاز به الگو دارند اظهار داشت: چه الگویی بهتر از شهداء و فرقی هم ندارد کدام شهید سرافراز باشد بلکه مهم ان است که جوانان ما با مرور زندگینامه شهیدان و بررسی دوران جوانی قبل و بعد از انقلاب آن عزیزان، بتوانند الگوی زندگی خود را انتخاب کنند و چه بسیار الگوهای ارزشمندی همچون شهیدان درستی، نصرالهی، صفرزاده، ناظری و ... که در شهر دارالمؤمنین خوی تربیت یافته اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء درپايان خاطرنشان کرد : جوانان امروزي ما همان نسل سومي وچهارمي اسلام بعنوان مدافعان حرم از کشورهای سوريه، عراق، افغانستان وپاکستان در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران از اسلام در برابر کفر و تکفیری ها مبارزه می کنندوهيچ تفاوتي با جوانان ديروز ندارند.

انتها پیام/ب

برچسب ها: امنیت ، معامله ، سامان ، کاخ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.