ارومیه؛

الويت و سياست دولت تدبيراميد در سفرهاي استاني

الويت و سياست دولت در سفرها استاني تعيين تكليف پروژه هاي نيمه تمام در كشوراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، نشست فرماندار خوي با فعالين سياسي، اجتماعي، ورزشي و فرهنگي شهرستان خوي در آستانه سفر دولت تدبير و اميد به استان آذربايجان غربي برگزار شد.

در اين نشست كه در آستانه سفر دولت تدبير و اميد به استان آذربايجان غربي صورت گرفت دكتر سيواني با تشريح اهداف سفر دولت به استان هاي كشور اظهار داشت: اين سفرها عمدتا با سه رويكرد انجام ميگيرد كه رويكرد اول و مهمترین آن تحرك بخشيدن به توسعه مناطق مختلف کشور درهمه بخش های آن استان می باشد.

فرماندار خوي رويكرد دوم در اين سفرها را رويكرد سياسي و ديدار چهره به چهره با مردم دانست و افزود: از جمله نتايج سفر دولت هاي مختلف ايجاد شور و نشاط سياسي و ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت مردم در اداره امور کشور در جامعه است.

وی در ادامه تشريح اهداف سفر دولت ها به استان هاي كشوراظهار داشت: يكي ديگر از نتایج اين سفرها حضور نيروها وجريان هاي طرفدار دولت در عرصه سياسي و کمک به نشاط سیاسی كشور می باشد .

دكتر سيواني با اشاره به دستاورد هاي دولت تدبير و اميد اظهار داشت: علاوه بر موفقيت درسياست خارجي و كنترل تورم يكي ديگر از دستاورهاي دولت تدبير و اميد سفر هاي استاني است كه در مقايسه با دولت هاي قبل با موفقيت هاي قابل توجهی همراه بوده است.

فرماندار خوي با اشاره به سفر دولت تدبير و اميد به استان آذربايجان غربي اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از دادن وعده های بی پشتوانه پرهیز و هر وعده ای که در سفرهای استانی از سوی دولت به مردم مناطق داده می شود مبتنی بر محاسبات فنی تخصصی و تأمین اعتبارات لازم است.

وی افزود: الويت و سياست دولت در اين سفرها تعيين تكليف پروژه هاي نيمه تمام در كشور می باشد .

وي تصريح كرد: در شهرستان خوي سياست ما به تبعيت از سياست دولت اتمام پروژه هاي نيمه تمام در شهرستان خوي است كه اميدواريم به بركت سفر دولت تدبير و اميد به استان آذربايجان غربي تامين اعتبار پروژه هاي نيمه تمام شهرستان خوي و تصویب برخی پروژه های جدید از مصوبات سفر دولت تدبير و اميد به استان آذربايجان غربي باشد

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پروژه ، سفر ، تکلیف ، کشور ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.