سرخه؛

گشایش نمایشگاه جوانی، پویایی، بالندگی

در این نمایشگاه بسته های آموزشی در زمینه های مختلف سلامت باروری و سلامت روان، مشاوره، کنترل قند و فشار خون ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرماندار شهرستان سرخه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به نقش ویژه جوانان در آینده کشور و نقش سازنده و پویای آنان گفت:  سلامت روانی،اجتماعی و جسمانی جوانان باید بیش از پیش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رضا کرمی ا فزود:باید سبک زندگی را به سمتی سوق دهیم تا زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنیم.

 وی با اشاره به تجمل گرایی و هزینه های گزاف ازدواج  اظهارکرد: مطمئنا یکی از علل پائین بودن آمار ازدواج سبک زندگی غلط و ترویج تجمل گرایی است.

کرمی با بیان اینکه این مساله میل و انگیزه تشکیل خانواده را در جوانان کمرنگ کرده است ادامه داد: این موضوع  متقابلا سلامت روان،جسم و روح جوانان را نیز تهدید میکند.
 فرماندار شهرستان سرخه اضافه کرد: خانواده ها باید زمینه را برای ازدواج آسان جوانان فراهم کرده و از تمامی مسئولان موثر در امور جوانان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از امکانات و فرصت ها و بخصوص به کارگیری خود جوانان زمینه رشد و بالندگی و پویایی این نسل را بیش از پیش فراهم آوردند .

کرمی با اشاره به ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی گفت: ارتقاء امید به زندگی، تامین سلامت و تغذیه سالم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله سیاست های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه نیز گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و بزرگداشت هفته جمعیت و روز جوان، نمایشگاه جوانی، پویایی، بالندگی  با شعار راهی به سوی ارتقای سبک جوانان و به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و با همکاری ادارات ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، هلال احمر و آموزش و پرورش در محل فرهنگ سرای باران برپا شده است.
کی قبادی افزود: این نمایشگاه با توجه به نقش و جایگاه جوانان در توسعه همه جانبه کشور و برای ایجاد نگاه ویژه به بحث جوانان،سلامت و ازدواج آنان تشکیل برپا شده است.

گفتنی است: این نمایشگاه با ارائه بسته های آموزشی در زمینه های مختلف سلامت باروری و سلامت روان، مشاوره، کنترل قند و فشار خون و... دایر است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.