سمنان;

بهره‌مندی روستاهای استان سمنان از اینترنت پرسرعت

217 روستای این استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 9 هزار خط اینترنت پرسرعت در روستاهای این استان فعال هستند گفت : استان سمنان از نظر پوشش اینترنت پرسرعت در سطح ملی کم‌نظیر است.
سیدغلامرضا عرب‌هاشمی افزود : کسب رضایت مشترکین در صدر اولویت‌های کاری شرکت مخابرات استان سمنان است و می‌کوشیم با نشر تفکر سیستمی در شرکت، خدمات ناب‌تری به مردم و مشترکین هم‌استانی ارائه دهیم.
وی از پوشش 100درصدی تلفن‌همراه در جاده‌های اصلی این استان خبر داد و افزود: میزان پوشش در جاده‌های مرعی استان نیز بیش از 85 درصد است که استان سمنان از این نظر نیز از استان‌های پیشرو در کشور است که از نرم بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان از ارتقاء کیفی تجهیزات در این شرکت خبر داد و از آن به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد و گفت: در همین راستا پیش از این 80 درصد تجهیزات مخابراتی و ارتباطی استان ارتقاء یافت.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال 95 تصریح کرد: افزایش ارتقاء سایر تجهیزات و بروزرسانی آنها از مهمترین اولویت‌های کاری در مخابرات استان طی سال‌جاری است.
عرب‌هاشمی از پوشش 3g در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه، مهدیشهر، شهمیرزاد، بسطام، ایوان‌کی خبر داد و یادآوری کرد: سایر شهرهای استان سمنان در سال جاری از پوشش 3g بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به سفر اخیر کاروان تدبیر و امید به این استان تصریح کرد: در این سفر بیش از 529 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در سطح استان سمنان به بهره‌برداری رسید ضمن اینکه مخابرات استان در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه‌ها و ایجاد شبکه سامد که بیش از 240 اپراتور به‌طور شبانه‌روز به مردم خدمات ارائه می‌دانند نقشی محوری داشت.
عرب‌هاشمی از وجود افزون بر 718 هزار و 900 مشترک فعال در این استان خبر داد و افزود: استان سمنان از نظر ضریب نفوذ در شمار چند استان نخست کشور قرار دارد و ضریب نفوذ آن بالاتر از میانگین کشوری و 110درصد است.
وی از رصد روزانه نقاط کور ارتباطی از طریق یک تیم بهینه‌سازی خبر داد و گفت: این تیم به‌طور مرتب نقاط کور ارتباطی را رصد و آنها را مرتفع می‌کند.
 انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار