گزینه های سر مربیگری سایپا+تحلیل

باشگاه سایپا پنج مربی را به عنوان گزینه های سرمربی گری خود در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وضعیت نیمکت سرمربی گری تیم فوتبال سایپا تهران این روزها به مهم ترین بحث نارنجی پوشان پایتخت تبدیل شده و با بررسی برنامه و کارنامه پنج گزینه در جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه، در نهایت گزینه نهایی مشخص خواهد شد و قرار است پس از این جلسه  رضا درویش مدیرعامل باشگاه مذاکرات رسمی را با گزینه مد نظر آغاز نماید.

در روزهای اخیر گزینه های مختلفی برای هدایت سایپا مطرح شده اما به نظر می رسد پنج مربی از شانس بالاتری برای رسیدن به صندلی داغ سرمربی خودروسازان برخوردار باشند. در زیر با گزینه های سرمربی گری سایپا آشنا می شویم

مجید جلالی: 

مجید جلالی چند هفته قبل با وجود حمایت هیئت مدیره باشگاه سایپا، به دلیل اختلاف شدید با بیت الله رضایی مدیرعامل این باشگاه از سرمربی گری نارنجی پوشان برکنارشد. حال با حضور درویش و چراغ سبزی که مدیرعامل جدید باشگاه به تمایل هیئت مدیره برای بازگشت این مربی نشان داده، احتمال دارد جلالی پس از سه هفته بار دیگر فرمان هدایت خودروسازان را به عهده گیرد و برای سومین سال متوالی به مرد اول کادرفنی سایپا تبدیل شود.

حسین فرکی:

سرمربی سابق تیم های نفت تهران، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان که پس از 2 گانه قهرمانی لیگ برتر با سرخ های اهواز و زردپوشان دیار نصف جهان، در میانه لیگ پانزدهم بنا به دلایل مختلف مجبور به استعفا از سپاهان شد، به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های سرمربی گری سایپا مطرح شده است. البته به نظر می رسد با توجه به صحبت های جدی تر پیکان با فرکی، نارنجی پوشان دربی خودروسازان پایتخت را در جذب این مربی به قهرمان لیگ دسته اول ببازند.

یحیی گل محمدی:

پس از 2 سال تقریبا موفق در ذوب آهن به نظر می رسد دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال، آخرین حضور گل محمدی روی نیمکت ذوبی ها باشد. در روزهای اخیر شایعه شده یحیی که همراه با تیم اصفهانی به قهرمانی جام حذفی 1394 رسید و در آستانه قهرمانی جام حذفی این فصل و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، به دلیل برخی مسائل شخصی تمایل زیادی به مربی گری در تیم های تهرانی دارد و مسئولان سایپا درصدد هستند از این فرصت استفاده کرده و یکی از بمب های نقل و انتقالات مربیان را منفجر کنند. البته در صورت راهیابی ذوب آهن به جمع هشت تیم برتر آسیا و تکرار قهرمانی این تیم در جام حذفی، بعید است که سعید آذری و هیئت مدیره سبزهای اصفهان به راحتی با جدایی این مربی موافقت کنند.

علی رضا منصوریان:

از سرمربی 2 فصل اخیر نفت تهران که با وجود مشکلات مالی زردپوشان پایتخت، روزهای خوشی را برای این تیم رقم زد به عنوان گزینه اصلی سرمربی گری استقلال در صورت ناکامی این تیم در فینال جام حذفی یاد می شود. البته اگر پرویز مظلومی موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شود، به احتمال فراوان به فعالیت خود در جمع آبی پوشان پایتخت ادامه خواهد داد. بر همین اساس باشگاه سایپا مذاکراتی با علی منصور داشته و در صورتی که مقدمات حضور وی در استقلال فراهم نشود، شانس خودروسازان برای جذب این مربی افزایش می یابد.

عبدالله ویسی:

دور از ذهن ترین گزینه سرمربی گری سایپا، مربی تیم قهرمان لیگ برتر پانزدهم است اما ویسی در برنامه نود صراحتا به این موضوع اشاره کرد که یکی از تیم های کم هوادار تهرانی برای لیگ شانزدهم با وی مذاکره کرده است. البته با توجه به مذاکرات پپ وطنی با سپاهان و همچنین احتمال ادامه حضور وی روی نیمکت استقلال خوزستان، مربی گری وی در سایپا بسیار بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار