سرمربی سایپا تا پایان هفته معرفی می شود

درویش:ترابی را تنها با طارمی و عالیشاه یا رحمتی و چشمی معاوضه می کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: از چهار گزینه برای سرمربی گری سایپا گزینه گرفته این و تا پایان این هفته تکلیف این امر مشخص می شود.

رضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سرمربی گری تیم فوتبال سایپا بیان کرد: از سه گزینه سرمربی گری سایپا برای هدایت این تیم در لیگ شانزدهم برنامه گرفته شده است که با بررسی برنامه و کارنامه این گزینه ها در نشست آتی هیئت مدیره باشگاه سایپا که دوشنبه هفته جاری برگزار می شود، نهایتا تا آخر این هفته سرمربی جدید تیم ما معرفی می شود.

وی درباره احتمال بازگشت مجید جلالی به نیمکت سایپا، بیان کرد: جلالی جزو گزینه های ما است و درباره بازگشت این مربی به سایپا در جلسه هیئت مدیره بحث و تبادل نظر خواهد شد. البته من درباره سه گزینه دیگر نمی توانم اطلاع رسانی دقیقی داشته باشم. هر فردی که وضعیتش با وضعیت باشگاه نزدیکی بیشتری داشته باشد، به عنوان گزینه نهایی انتخاب و مذاکرات با وی رسمی تر می شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این که آیا مانند مدیرعامل قبلی این باشگاه، رویه آشنایی گزینه های سرمربی گری با امکانات سایپا را جزو اولیت ها قرار می دهد، بیان کرد: به هر حال آشنایی گزینه های سرمربی گری با امکانات و برنامه های باشگاه طبیعی است. ما در خیابان با سرمربی عقد قرارداد نمی کنیم که وی با امکانات باشگاه آشنا نشود. خوشبختانه باشگاه سایپا از لحاظ امکانات و زیر ساخت ها وضعیت مطلوبی دارد و گزینه ها قبل از بستن قرارداد با این مسائل آشنا می شوند. البته اگر خواسته های دیگری هم داشته باشند باید در مذاکرات خود با ما مد نظر قرار دهند تا شرایط آن ها به صورت کامل مورد ارزیابی من و اعضای هیئت مدیره قرار بگیرد.

درویش در خصوص احتمال فروش مهدی ترابی به یکی از تیم های پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: موضع باشگاه سایپا در قبال فروش مهدی ترابی مشخص است. ترابی با سایپا قراراداد سه ساله دارد و ما به دلیل این که به این بازیکن برای لیگ شانزدهم، نیاز مبرمی داریم به هیچ وجه قصد فروش هافبک ملی پوش خود را نداریم. در روزهای اخیر با توجه به حضور علی پروین و بهرام افشارزاده در باشگاه سایپا شایعاتی شکل گرفته که آن ها قصد مساعدت در جذب ترابی برای سرخابی های پایتخت را دارند که من هم به شوخی اعلام کردم در صورتی که پرسپولیس به معاوضه مهدی طارمی و امید عالیشاه با بازیکن ما، راضی باشد و استقلال قبول کند که در ازای ترابی مجوز حضور مهدی رحمتی و  روزبه چشمی را در سایپا صادر کند، حاضر به این انتقل هستم اما باور کنید هیچ بحثی در این باره نشده است. پروین و افشارزاده به دلیل رفاقت چندین ساله با من لطف کردند و با حضور در باشگاه سایپا از این مجموعه بازدید کردند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این که با توجه به انتخاب ورزشگاه دستگردی به عنوان محل تمرینات تیم ملی ایران و بازی های رسمی تیم ملی عراق، آیا باشگاه سایپا به همکاری خود در لیگ شانزدهم با این ورزشگاه ادامه می دهد یا خیر، اظهار کرد: با توجه این که تمرینات تیم ملی و بازی های عراق در روزهای فیفا دی برگزار می شود، باشگاه سایپا مشکلی با این امر ندارد. چرا که تمرینات ما در ورزشگاه اختصاصی سایپا دنبال می شود. از طرفی به طور حتم مسئولان این ورزشگاه برای این که کیفیت چمن دستگردی آسیبی نبیند تمهیدات لازم را اتخاذ خواهند کرد. بنابراین به همکاری خود با ورزشگاه دستگردی در لیگ شانزدهم هم ادامه می دهیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
چی فر کردی پیش خودت توهم زدیا گنده نکنین ترابی بابا
آخرین اخبار