ترابی: سرخابی های پایتخت برای جذب من با سایپا مذاکره کنند

هافبک ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سه سال دیگر با سایپا قرارداد دارم و تیم هایی که خواستار جذب من هستند، باید با این باشگاه مذاکره کنند.

مهدی ترابی در گفت و گو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره تمایل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب خود بیان کرد: من با سایپا 2 یا سه سال دیگر قرارداد دارم و بدون اجازه این باشگاه حق مذاکره با تیم های دیگر را ندارم. اگر هر کدام از تیم های پرسپولیس یا استقلال خواستار به خدمت گیری من هستند، در ابتدا باید با سایپا مذاکره کنند.

وی افزود: من یا مدیربرنامه هایم مذاکره ای با استقلال یا پرسپولیس نداشته ایم. در حال حاضر برای استراحت به شهرستان آمده ام و از فضای فوتبال فاصله دارم.

ترابی درباره این که آیا تمایلی به حضور در یکی از تیم های بزرگ پایتخت دارد یا خیر، اظهار کرد: علاقه من یک بحث است و موافقت باشگاه سایپا بحثی دیگر. یقین بدانید اگر این باشگاه تمایلی به فروش من به یکی از تیم های بزرگ پایتخت داشته باشد، بهترین تصمیم را می گیرد. همچنین خودم باید با بزرگان تیم سایپا و نزدیکانم مشورت کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

هافبک ملی پوش تیم فوتبال سایپا، درباره شروع اردوهای تیم ملی، گفت: با توجه به این که لیست تیم ملی تاکنون اعلام نشده اطلاعی از دعوت شدنم ندارم اما اگر کی روش من را در لیست نفرات منتخب خود، برای دور جدید تمرینات تیم ملی قرار دهد، تلاش خود را برای درخشش در اردوها و پاسخگویی به اعتماد سرمربی تیم ملی به کار می گیرم. ضمن این که امیدوارم با فراهم شدن شرایط لازم، به بهترین شکل برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شویم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار