ساری،

برگزاری دوره آموزشی استاندارد سازی با پیام دبیرکل جهانی ایزو در واحدآیت الله آملی

دوره آموزشی استانداردسازی با پیام تصویری کوین مکینلی دبیر کل موقت ISO در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، کوین مکینلی در این پیام گفت: استانداردهای بین‌المللی استانداردهایی هستند که سطحی از اطمینان و شرایط قابل پیش‌بینی برای کسب و کارها و درجاتی از کیفیت و ایمنی را برای مصرف کنندگان ارائه کنم و مکمل سیاست‌های عمومی برای تنظیم کنندگان مقررات و تعیین کنندگان خط مشی هستم و می‌توانند نشانه‌هایی را ارائه دهند که چگونه سیاست‌های عمومی مهم را می‌توان به صورت مستمر وجهانی اجرا کرد.

دبیر کل ایزو در این پیام تصویری تاکید کرد: استانداردهای بین‌المللی مزایای متعددی را ارائه می‌کنند که برای بخش‌های مختلف جامعه حایز اهمیت هستند، ایزو معتقد است دانش و تجربه استانداردسازی سبب ایجاد ارزش افزوده بر مشاغل و نقش افراد در جامعه می‌شود.

وی گفت: ایزو همکاری دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزش عالی با اعضای خود در خانواده ایزو را حمایت می‌کند.

کوین مکینلی در بخش پایانی پیام خود به دوره آموزشی استانداردسازی، خاطرنشان کرد: ایزو از تلاش‌های نهادهای استاندارد در سیستم خود برای برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و حمایت از ارتباط میان مراکز دانشگاهی و استانداردسازی تایید و قدردانی می‌کند، همچنین از مشارکت ارزشمند دانشجویان و دانش آموزان در شبکه ISO تشکر می‌کنم و از اقداماتی که در ایران در جامعه استاندارد دانشجویان انجام شده بسیار خرسندم و منتظر دریافت نتایج این اقدامات خواهیم بود.

مدیر کل استاندارد مازندران نیز در این دوره با بیان اینکه استانداردها تضمین کننده تغییر مثبت هستند، گفت: استانداردها کمک می‌کنند ما به یک زبان مشترک برسیم.

مسعود جوادی با قدردانی از شخصیت علمی مژده روشن طبری مدرس این دوره، گفت: روشن طبری مسئولیت 9 پروژه بین‌المللی مربوط به استانداردهای میکرب شناسی، فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی را رد سطح جهان به عهده داشته است .

وی افزود: این بانوی فرهیخته برگزیده بیستمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی است و سازمان بین‌المللی استاندارد در سال 2011 به مناسبت روز جهانی زن روشن طبری را به عنوان بانوی برجسته استانداردسازی معرفی کرد.

مژده روشن طبری به نمایندگی از سازمان جهانی استاندارد در دوره آوزشی چهار ساعته استانداردهای بین‌المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی سخنرانی کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار