ساری،

استفاده از امکانات عامل پیشرفت

ازامکانات وفرصت ها برای پیشرفت کشوراستفاده شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری حمید صبری، مؤلف دایره المعارف روابط عمومی ایران در اولین همایش روابط عمومی های شهرستان آمل که در دانشگاه شمال برگزار شد با بیان این که در همه علوم عصر توانمندسازی داریم که پایه و اساس توانایی در دانایی است، گفت: تحقق روابط عمومی سرآمد نیازمند توانمندسازی است که باید آموزش را تقویت کنیم.

صبری افزود: طراحی استاندارد حرفه ای باید در روابط عمومی ها صورت گیرد و آینده برای روابط عمومی ها است که بدون حضور این واحد امکان پیشرفت وجود ندارد.

عضو انجمن روابط عمومی های جهان اسلام خاطرنشان کرد: روابط عمومی کاری انسانی دارد که باید بررسی کنیم تا توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم که باید از داشته های افراد پیشکسوت استفاده های شایسته ای داشته باشیم.

مؤلف دایره المعارف روابط عمومی ایران اظهار داشت: حرفه ای گرایی در گرو بصیرت حرفه ای است که باید در همه عرصه ها بصیرت خود را تقویت کنیم که خودسازی، تهذیب و اصلاح نفس زمینه سعادت انسان را فراهم می کند.

صبری با بیان این که باید نظام مهندسی روابط عمومی ایجاد شود، گفت: در حوزه روابط عمومی نیازمند مهندسی هستیم که باید در این عرصه کارهای خوبی صورت گیرد.

عضو انجمن روابط عمومی های جهان اسلام افزود: بومی سازی در روابط عمومی به مفهوم تطبیق با فرهنگ و تثبیت و نهادینه کردن آن است و ضرورت دارد علم روابط عمومی را در کشور بومی سازی کنیم.

وی تصریح کرد: دایره المعارف روابط عمومی ایران را در جلد نخست با 1400 صفحه و جلد دوم به زبان انگلیسی تألیف کردم که مجموعه ارزنده و خوبی است.

صبری با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های موجود برای پیشرفت و بالندگی کشور ضرورت دارد، گفت: ضرورت دارد از همه امکانات و فرصت ها برای پیشرفت و تعالی کشور استفاده کنیم که ایران اسلامی یه کار بیشتر نیاز دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار