حجت الله ایوبی در دیدار با رئیس جشنواره کن:

موفقیت سینمای ایران در سالهای اخیر جلب اعتماد دوباره مردم بود

رییس سازمان سینمایی در سفر اخیر خود به فرانسه با پی یر لسکور رییس جشنواره کن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ایوبی در این دیدار گفت: موفقيت بزرگ سينماي ايران در سالهاي اخير اين بود كه اعتماد مردم را دوباره بدست آورد. استقبال كم نظير مردم از فيلمهاي ايراني جان تازه اي به سينماي ايران داد. مهمترين رخداد سینمای ایران در این روزها ورود قدرتمند و موفقيت بزرگ جوانان و فيلم أولي هاست. نگاه انساني، شاعرانه و هوش و ذكاوت جوانان ايراني موفقيتهاي فراواني براي سينماي ايران در عرصه بين الملل بوجود آورد.

ايوبي از توجه ويژه جشنواره کن به سينماي ايران تشكر كرد و با تشريح موفقيتهاي سينماي ايران و روابط بسيار خوب فرهنگي  و سياسي براي همكاري بيشتر اعلام آمادگي كرد.

پی یر لسكور رییس جشنواره کن، ايران را تمدني بزرگ مردم ايران را بافرهنگ و سينماي ايران را بي نظير در منطقه خواند. او گفت ايران بزرگ يك سرزمين به هم پيوسته و گسترده فرهنگي است او جهان ايران فرهنگي را يك واقعيت دانست و از همكاري جشنواره کن با سينماي ايران ابراز خرسندي كرد.

پی یر لسكور ضمن استقبال از دعوت ايوبي براي ديدار از ايران اين سفر را فرصتي بزرگ براي آشنايي با يك سينماي بي مانند در منطقه و يك قدرت فرهنگي و تمدني بي رقيب در منطقه خاورميانه دانست.

گفتنی است ؛پی یر لسكور رييس سابق تلويزيون ملي فرانسه، بنيان گذار شبكه تلويزيوني كانال پلاس و از چهره هاي سرشناس فرانسه است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار