کدام کتاب‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی پرفروش شدند؟

مرکز اسناد انقلاب اسلامی با فروش خوب چند اثر توانست حضور موفقی در نمایشگاه کتاب امسال داشته باشد.

محمدرضا هراتی، قائم مقام موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استقبال و میزان حضور مردم در نمایشگاه کتاب تهران گفت: بخشی از میزان حضور و استقبال مردم از بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل تغییر مکان و فضای جدید برای نمایشگاه است که به همت شهرداری تهران احداث شده و فضای استانداری در شأن نمایشگاه بین‌المللی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است که البته نقص‌هایی هم دارد و ما امیدواریم این نقایص سریعتر رفع شود.
 
وی افزود: به همین دلیل بخشی از میزان حضور و استقبال مردم از نمایشگاه کتاب را نمی‌توان به عنوان استقبال از فضای نشر و کتاب دانست و آن را در سبد بازدید از غرفه‌های ناشران و میزان فروش به حساب آورد.
 
قائم مقام موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مورد کتاب‌هایی که چاپ اول آنها برای بیست‌ و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، گفت: کتاب‌های نقش معلمان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی، فرهنگنامه شهدای علم و دانش، از نجف تا قم، سرگذشت دیکتاتور، ایدئولوژی اصلاحات، زندگینامه فردوست، سرنوشت شیعیان عراق پس از سقوط صدام، قتل عام؛ تهدیدات فرهنگی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی در مشهد، بیداری اسلامی در بحرین، جلد 13 یادداشت‌های سیاسی و روابط سیاسی پهلوی و آمریکا در دوره کارتر و ... کتاب‌هایی هستند که به عنوان کتاب‌های چاپ اول در بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه می‌شود.
 
وی در مورد کتاب‌هایی که در این دوره از نمایشگاه تجدید چاپ شده است، گفت: کتاب نهضت روحانیون ایران، خاطرات جیمی کارتر، نقشه راه و ... کتاب‌هایی هستند برای بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تجدید چاپ شده است.
 
هراتی همچنین در مورد کتاب‌های پرفروش مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز اظهار داشت: کتاب‌های ایدئولوژی اصلاحات، خاطره‌ها، خاطرات حجت‌الاسلام ناطق‌نوری، روشنفکری دینی سکولار، قتل عام؛ تهدیدات فرهنگی انقلاب اسلامی، سرگذشت دیکتاتور، زندگینامه حسین فردوست٬ پرونده هسته‌ای و ابعاد پیدا و پنهان آن و نقش امریکا و انگلیس در فتنه 88 پرفروش‌ترین کتاب‌های ما بودند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار