کرمانشاه؛

ستاد برگزاری ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان آغاز به کار کرد

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، از برگزاری ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی خونسار گفت: «جشنواره کتابخوانی رضوی»  از سری برنامه های موضوعی چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع)  است.

وی گفت:این جشنواره همه ساله به مناسبت میلاد آن امام همام و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در گستره ملی و بین المللی برگزار می شود لذا در سال جاری بنا بر پیشنهاد دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و موافقت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ششمین دوره آن به عنوان یکی از برنامه های سال «خواندن» از سوی نهاد، برگزار می شود.

حسنی خونسار با اشاره به تشکیل ستاد جشنواره در استان و برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری مناسب آن اظهار کرد: پوسترهای جشنواره به کتابخانه های عمومی استان ارسال و به تناسب درجه کتابخانه در اختیار همکاران قرار گرفته است تا جهت اطلاع رسانی مناسب در کتابخانه ها و مراکز فرهنگی اقدام شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج سیره و فرهنگ رضوی و آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با سبک زندگی رضوی دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در کتابخانه های عمومی استان تلاش می کنیم در راستای ترویج فرهنگ رضوی گام برداریم.

حسنی خونسار درباره تهیه منابع مسابقه گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند با حضور در نزدیک ترین کتابخانه عمومی کتاب ها و سؤالات این مسابقه را با حدود 65 درصد تخفیف تهیه و یا فایل pdf آن ها را از طریق سایت اداره کل کتابخانه های عمومی به نشانی kermanshahpl.ir دانلود نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند تا تاریخ 20 تیر ماه 1395، پاسخنامه را به نزدیک ترین کتابخانه عمومی تحویل و یا به نشانی الکترونیکی razavi@iranpl.ir ارسال نمایند.  آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.