اصفهان؛

کمیته فرهنگ شهروندی برای مشارکت در اجرای طرح های فرهنگی اعلام آمادگی کرد

دبیر کیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از آمادگی این دبیرخانه در اجرای طرح های فرهنگی به صورت مشارکتی در مناطق 15 گانه این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سعید امامی با بیان اینکه  ترویج فرهنگ شهروندی به صورت مشارکتی موجب تجمیع ظرفیت های مختلف و اثر بخشی بیشتری می شود گفت: چنانچه سازمان یا نهادی قصد انجام فعالیت های فرهنگی داشته باشد، این کمیته برای مشارکت در اجرای طرح های فرهنگی که موجب ارتقای فرهنگ شهروندی شود استقبال می کند.
وی در ادامه اجرای طرح های فرهنگی بر اساس نیاز هر منطقه در شهر اصفهان را از رویکرد های اصلی کمیته فرهنگ شهروندی در سال جاری عنوان کرد و افزود: معاونان فرهنگی مناطق اصفهان می توانند  بر اساس نیازهای منطقه خود برای تعریف طرح های مشترک فرهنگی با این کمیته اقدام نمایند.   
امامی، تولید محصول با کیفیت و فاخر را  از اهداف اصلی کمیته فرهنگ شهروندی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر محصول های فرهنگی این دبیرخانه به صورت مجازی درسایتshahrvandi.net ارائه شده است  که علاقه مندان برای کسب اطلاع از این تولیدات می توانند به آدرس یاد شده یا با  شماره 34467360 تماس بگیرند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.