مازندران /

بهره ‌برداری از 7 تالار فرهنگی کشور تا پایان امسال

معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : پیش‌بینی می‌شود تالار مرکزی شهرهای قم، ساری، یاسوج، اراک، رشت، یزد، کرمان و ارومیه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، محمد مهدی فداکار در بازدید از طرحهای فرهنگی ساری افزود: افکار عمومی انتظار دارد تا این طرحها بر اساس زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اعتبار برای ساخت و تجهیزات تالار فرهنگی و هنری مرحوم کردان ساری تامین شده و بدون هیچگونه تاخیری پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری از فناوری نوین استفاده می‌کند، اظهار داشت: این تالار بر اساس استانداردهای بین المللی احداث می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر کیفی‌سازی پروژه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: پروژه‌های تالار مرکزی در دیگر استان‌ها با پیشرفت فیزیکی مطلوبی همراه است.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم به اهمیت ساخت تالار فرهنگی در ساری اشاره کرد و گفت: انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری استان با مشکل فضای مناسب مواجه هستند که امیدواریم این دغدغه‌ها پایان یابد.

ابراهیمی گفت: تالار مرکزی مرحوم کردان ساری در فضای عمومی 3 هزار و 200متر مربع شامل سه سالن که یک سالن آن 800 نفره و دو سالن 200 نفری خواهد بود، سالن مخصوص کودکان، کتابخانه، نگارخانه‌ها و اداری ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ساری با زیربنای یک‌هزار و 200 مترمربع در پنج طبقه ساخته می‌شود، گفت: این کتابخانه دارای سالن‌های مطالعه فردی و گروهی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.