میناوند:

راه آهن با فوتبال پاک، ما را به قهرمانی نزدیک می کند

میناوند گفت: مطمئنم گل محمدی و تیم ذوب آهن در هفته پایانی با ارائه فوتبال پاک و شرافتمندانه راه پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی را باز می کند.

راه آهن با فوتبال پاک، ما را به قهرمانی نزدیک می کند
مهرداد میناوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص صعود پرسپولیس به رده دوم جدول گفت: این برد دلچسب و شیریرن گوارای وجود تمام پرسپولیسی های متعصب که مزد حمایت خود را به بهتریم شک ممکن گرفتند.

عزیزانی که حتی پس از شکست مقابل نفت هم ایستادند و برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند و طی هفته گذشته با حضور در تمرینات حمایت خود را از تیم محبوبشان فریاد زدند. دست مریزاد به کادرفنی و کادر مدیریت و بازیکنان متعصب تیمم که کاری کردند کارستان

وی ادامه داد: از امیر قلعه نویی تشکر می کنم دو به تیم محترم تراکتورسازی تبریز که فوتبال پاک را برای همه معنا کرده و تیم دوم پایتخت را از کورس قهرمانی خارج کردند، خسته نباشید می گویم.

مهرداد میناوند افزود: مطمئنم دوست خوبم یحیی گل محمدی و تیم دوست داشتنی ذوب آهن هم در هفته پایانی با ارائه فوتبال پاک و شرافتمندانه در مقابل استقلال خوزستان راه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر خواهد کرد تا همگی دست در دست هم جام قهرمانی لیگ برتر را در روز جمعه به هانی نوروزی اهداء کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار