از حضور جادوگر و میناوند در تمرین خونه به خونه تا حضور میثاقیان روی نیمکت مس

داماش در حالی روز دوشنبه به مصاف آلومینیوم هرمزگان می رود که 6 بازیکن محروم و مصدوم دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یکی از پیامدهای حواشی دیدار گل گهر سیرجان-داماش گیلان محرومیت بازیکنان داماش بود.داماش برای دیدار  برابر آلومینیوم هرمزگان سه بازیکن محروم دارد.مرتضوی،محمد حیدری و گوهری سه بازیکن داماش گیلان هستند که به دلیل محرومیت دیدار برابر آلومینیوم را از دست داده اند.
 
از سوی دیگر سه بازیکن کلیدی داماش نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی پوشان رشتی را برابر آلومینیوم همراهی کنند.مهدوی کاپیتان داماشی ها،میکاییلی و سعید طالبی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی داماش برابر آلومینیوم نیستند.همچنین در تمرین روز جمعه داماش شاهد مصدومیت جزیی محمد رستمی بودیم که البته به نظر می رسد این هافبک با تجربه داماشی ها برای بازی روز دوشنبه مشکلی نخواهد داشت.
 
محرومیت سرمربی ایرانجوان وجریمه هواداران
مسابقه تیم های ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری و پرتاب بطری آب به داوران بعد از پایان بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
 
همچنین به دلیل تخلف سعید مفتخر-سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
اولین بازی رسمی برای میثاقیان
در کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فوتبال جلسه‌ی رسیدگی به جدایی اکبر میثاقیان از تیم فوتبال خونه به خونه و انتقال او به تیم مس کرمان برگزار شد و در همین راستا مشخص شد میثاقیان مشکلی برای همراهی این تیم ندارد و می تواند روی نیمکت بنشیند.

کریمی و میناوند در تمرین خونه به خونه 
 علی کریمی که مشاور مدیرعامل باشگاه دسته اولی خونه به خونه بابل است دیروز به همراه علی امیری، مهرداد میناوند و مالک باشگاه خونه به خونه در شهر اصفهان و در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرد.
 
تیم خونه به خونه امروز میهمان گیتی پسند است و علی کریمی که ظاهرا تصمیم گرفته در همه بازی ها کنار این تیم باشد در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار