بازیگر اخراجی ها در رختکن نفت مسجد سلیمان

بهزاد غلامپور دروازه‌بان اسبق تیم ملی و مربی صبا قم و علی اسیوند هنرمند خوزستانی که اهل مسجدسلیمان هستند، با حضور در استادیوم صنایع‌دفاع تهران نظاره‌گر بازی این تیم با پارسه تهران بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد غلامپور دروازه‌بان اسبق تیم ملی و مربی صبا قم و علی اسیوند هنرمند خوزستانی که اهل مسجدسلیمان هستند، با حضور در استادیوم صنایع‌ دفاع تهران نظاره‌گر بازی این تیم با پارسه تهران بودند و اوسیوند که در فیلم اخراجی ها بازی کرد به رختکن نفتی ها رفت.

گلزنان لیگ دسته یک تا پایان هفته 32 به شرح زیر است.
 
14گل: حمیدکاظمی (نساجی)
 
11گل: مرتضی رنجبر (پارسه تهران)
   
9گل: امین قاسمی نژاد (ماشین سازی تبریز) • فرشید علیزاده (نفت مسجد سلیمان) • اکبر صغیری (آلومینیوم هرمزگان) • اویس کرد جهان (ایران جوان بوشهر) • بهرام رشید فرخی (مس رفسنجان)
   
8گل :میلاد سلیمان فلاح - مرتضی آقاخان (پیکان تهران) • جواد مولایی (آلومینیوم اراک) • حمید غلامی (فولاد یزد)  
 
نیکبخت: می خواستیم نبازیم ولی مس را بردیم
 
 علی نیکبخت سرمربی خیبرخرم آباد درباره برتری خانگی 2 بر صفر تیمش برابر مس کرمان در هفته سی و دوم لیگ دسته اول اظهار کرد: بازیکن‎های ما هر وقت اراده کنند می‎توانند دست به کارهای بزرگ بزنند. امروز حرف گوش دادند و به چیزی که می‎خواستیم رسیدیم.
 
وی در پاسخ به پرسشی که فکر می‎کرده تیمش در این بازی به پیروزی برسد؟ گفت: دنبال این بودیم که اول نبازیم ولی بچه‎های ما 32 بازی در لیگ دسته اول را پشت سر گذاشته و به خودباوری رسیده‎اند که همین به ما کمک کرد و روی این حساب تلاش کردیم و به حق‎مان رسیدیم و 3 امتیازی کسب کردیم که از نان شب برای ما واجب‎تر بود.
 
درخشان: می توانستیم نفت را شکست دهیم

حمید درخشان سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: بازي خوبي برابر صنعت نفت در آبادان انجام داديم و مي توانستيم پيروز ميدان باشيم.

وي اظهار داشت: در اين بازي دو پنالتي به دست آورديم ولي در كمال تعجب آنها را از دست داديم تا شانس پيروزي را از دست بدهيم.

سرمربي تيم خونه به خونه گفت: صاحب موقعيت هاي خوب گلزني برابر صنعت نفت شديم ولي با بي دقتي بازيكنان، شانس پيروزي را از دست داديم.

درخشان تصريح كرد: با توجه به نتايجي كه امروز به دست آمد همچنان يكي از شانس هاي اصلي صعود به ليگ برتر هستيم و سرنوشت دست خودمان است.
 
عوده پور: شانس برای صعود به لیگ برتر داریم

حكيم عوده پور مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:بازي  با خونه به خونه بسيار حساس دنبال شد و دو تيم براي پيروزي با برنامه بودند.

وي اظهار داشت: براي پيروزي در اين بازي تيم صنعت نفت متكي به بازيكنان تكنيكي خود بود، ولي مدافعان تيم خونه به خونه عملكرد قابل قبولي داشتند. 

مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:مي توانستيم سه امتياز اين بازي را كسب كنيم اما ضربات نهايي را خود نزديم.

عوده پور افزود: 6 بازي تا پايان ليگ باقي مانده و با توجه به اختلاف اندك با ديگر رقيبان از شانس بالايي براي صعود به ليگ برتر برخوردار هستيم.
 
رای کمیته انضباطی برای میثاقیان فردا صادر می شود
 
کمیته انضباطی رای خود را در مورد میثاقیان ظرف یک یا دو روز آینده ابلاغ خواهد کرد، این مربی بدون داشتن رضایت نامه به تیم مس کرمان رفت و با مسی ها قرارداد امضا کرد و حالا تیم خونه به خونه مدعی است میثاقیان نمی توانست این کار را بکند و از او شکایت کرد.
 
موسوی: زیر باران با هواداران 3 امتیاز گرفتیم

سید کوروش موسوی  پس از برد تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان  اظهار کرد: بازی خوبی از سوی بازیکنانم شاهد بودیم و توانستیم به سه امتیاز ارزشمند دست یابیم.
 
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر از آمادگی بازیکنان این تیم در این دیدار خبر داد و اظهار کرد: این برد در پی حضور و تشویق هواداران در زیر بارش باران به دست آمد و با افتخار تقدیم تماشاگران با تعصب نساجی می‌شود.     
 
موسوی با بیان اینکه 6 هفته تا پایان این لیگ باقی مانده است، افزود: در ادامه لیگ نیز برای کسب سه امتیاز و حضور در رده‌های بالاتر مقابل حریفان قرار می‌گیریم.
 
مفتخر: گرفتن یک امتیاز راضی کننده بود
 
سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر درباره بازی مقابل ماشین سازی  گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی را در پیش رو داریم و ماشین سازی تیم خیلی خوبی را تشکیل داده است.

در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده بودیم. از همه بچه ها راضی هستم خدارو شکر بازیکنان خوب کار کردند و دوندگی بالایی داشتند. گرفتن یک امتیاز در زمین حریف راضی کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار