هواداران میثاقیان را می خواهند/درخشان خونه به خونه را لیگ برتری می کند؟

حمید درخشان در 3 دیدار گذشته اش در لیگ دسته یک تنها 2 امتیاز را کسب کرده و تیم رده دومی خونه به خونه را به رده چهارم سقوط داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مشکلات ایجاد شده بین قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه و اکبر میثاقیان مربی این تیم، آقای خاص فوتبال ایران تصمیم گرفت از جمع بابلی ها جدا شود و به مس کرمان بپیوندد اما نکته قابل توجه تیم خونه به خونه، جایگزینی مربی برای میثاقیان بود.
 
از بین مربیان جوان و با تجربه کشورمان که در تیمی فعالیت نداشتند، باشگاه خونه به خونه تصمیم گرفت تا حمید درخشان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند و این مربی درحالی به بابل آمد که علی کریمی، جادوگر فوتبال آسیا نیز قرار بود به عنوان مشاور در این تیم فعالیت کند اما نکته قابل توجه آن بود که هواداران خونه به خونه خواستار جذب مربی با کارنامه دار تری بودند.
 
پیش از حضور درخشان در خونه به خونه، این تیم با هدایت میثاقیان و کسب 51 امتیاز و پایین تر از پیکان در رده دوم قرار داشت و انتظار می رفت، خونه به خونه با نفراتی همچون ایمان صادقی، قاسم دهنوی، منصور تنهایی، محمد غلامی و هادی شکوری جزء سه تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.

اما با آمدن حمید درخشان ورق برعکس این تیم برگشت و بابلی ها از رده دوم به رده چهارم جدول لیگ آزادگان سقوط کنند تا هواداران خونه به خونه هیچ گاه مدیران این باشگاه را برای اخراج میثاقیان نبخشند.
 
پس از آمدن درخشان به خونه، این تیم رنگ برد را ندیده است و در هفته های 31 و 32 مقابل آلمینیوم اراک و نفت آبادان به تساوی رسید و گیتی پسند اصفهان شکست خورد تا با سقوط 2 پله ای در لیگ آزادگان همراه شود اما کماکان هواداران بابلی، هر روز به ورزشگاه هفتم تیر این شهر می روند و امیدوارند درخشان بتواند تیم شهرشان را لیگ برتری کنند.
 
دراین باره گفتگویی کردیم با حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه:
 
وی در این باره اظهار کرد: بازی های خوبی را انجام می دهیم و هدفمان پیروزی و صعود به لیگ برتر است اما مهاجمان مان کمی بی دقت بازی می کنند و توپ های زیادی را هدر می دهند. در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان 2 بازیکن 2 پنالتی را از دست دادند ،  آیا کار من گل زدن است؟
 
درخشان افزود: درست است 2 پله در لیگ دسته یک سقوط کرده ایم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بار دیگر به کورس صعود به لیگ برتر باز گردیم و بتوانیم با حمایت هوادارانمان لیگ برتری شویم.
 
سرمربی خونه به خونه در پایان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بار دیگر روحیه را به تیم برگردانیم تا بازیکنان با توان بیشتر بتوانند به توپ ضربه بزنند و به امید خدا لیگ برتری شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار