نشست هم‌اندیشی لیست امید؛

مطهری: پرونده "مینو خالقی" به هیات عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است

نماینده منتخب مردم تهران گفت: پرونده "مینو خالقی" به هیات عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است.

مطهری: پرونده
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری در حاشیه نشست هم اندیشی فراکسیون امید در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مینو خالقی اظهار کرد: پرونده وی به هیات عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است.
 
مطهری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نتیجه پیش از افتتاح مجلس دهم اعلام شود، گفت: باید ببینیم نتیجه به کجا می رسد و نظر هیات حل اختلاف مشورتی است و حکم قاطع نیست.

منتخب مردم در مجلس دهم در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ریاست و نایب رییسی مجلس آتی  گفت: این موضوع بستگی به شرایط نمایندگان پس از تشکیل مجلس دهم دارد.

وی همچنین درباره حضورش در فراکسیون امید و این که آیا جزئی از این فراکسیون است یا خیر تصریح کرد: حضور و یا عدم حضور در جلسات این چنینی به معنای حضور و یا عدم حضور در فراکسیون امید نیست، فعلا که تصمیم بر این بود که من در جلسه شرکت کنم.

مطهری با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست به عضویت کدامیک از فراکسیون‌های مجلس درآیم، تاکید کرد: آقایان لاریجانی و عارف هر دو برای ریاست مجلس خوب هستند البته بنده پیش‌بینی در این زمینه ندارم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تصمیمش برای کاندیداتوری برای نائب‌رئیس مجلس جدی است یا نه، به گفتن کلمه «احتمالا» بسنده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای مطهری واقعا همیشه طرف حق را گرفته حتی به ضررش هم تمام شود .واقعا از پدری همچون آیت الله مطهری همچین پسری باید دیده شود .
آخرین اخبار