لرستان؛

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای دانشجویان بروجرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد از برگزاری کارگاه فرهنگی آسیب شناسی اعتیاد و راههای پیشگیری از مصرف آن برای دانشجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معظمی گودرزی گفت: کارگاه پیوست فرهنگی آسیب شناسی اعتیاد و راههای پیشگیری آن با حضور ۷۰ نفر دانشجوی کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این کلاس آموزشی توسط واحد مشاوره کمیته امداد این شهرستان و با هدف آشنایی مددجویان با انواع مواد مخدر، اختلالات حاصله و عوارض سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی با عوامل زمینه‌ساز مصرف مواد و روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: کمیته امداد در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود به منظور زدودن فقر فرهنگی از خانواده های مددجو و کاهش آثار آن اقدام به آموزش هایی برای مصونیت و سالم سازی خانواده ها می کند که یکی از این برنامه ها، برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد است.

معظمی گودرزی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در راستای ریشه‌کنی اعتیاد، آگاه سازی مددجویان و همچنین پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود گفت: از آنجایی که خانواده هسته اولیه تشکیل یک جامعه بوده، بنابراین به هر میزان که خانواده سالم تر و از ارزشهای اخلاقی و دینی برخوردارتر باشد، آن جامعه سالم تر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار