ایلام؛

340 ميليارد ريال براي اصلاح شبكه هاي آب آشاميدني روستايي اختصاص یافت

مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان ايلام گفت: پارسال و از محل اعتبارات استاني و ملي 340 ميليارد ريال براي اصلاح و نگهداري شبكه هاي آب آشاميدني در روستايي استان اختصاص يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالله تيموري اعلام كرد: بيشترين مشكل شبكه آب شرب در سطح روستاهاي استان پوسيدگي خطوط و شبكه توزيع است كه در سيل اواخر فروردين ميزان خسارت به اين تاسيسات افزايش يافت.

تیموری اضافه کرد: فرسودگي شبكه‌ هاي انتقال آب از مهمترين دلايل هدر رفت آب در روستاهاي استان است كه براي اصلاح آن و جلوگيري از هدر رفت آب بايد هر چه زودتر اقدام هاي لازم انجام شود چرا كه در صورت تعويض يا ترميم نشدن در دراز مدت آسيب هاي جدي تري در بخش آبرساني ايجاد مي كند.

وی با اشاره به پروژه هاي در دست اجراي اين شركت در سال جاري افزود: 26 پروژه آبرساني در روستاهاي استان در دست اجراست كه براي تكميل اين طرح ها اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال نياز داريم.
تيموري به پروژه هاي مطالعاتي آبرساني روستايي در استان نيز اشاره كرد و گفت: 19 پروژه با پوشش جمعيتي پنج هزار و 114 خانوار و جمعيتي بالغ بر 21 هزار و 35 نفر در دست مطالعه و بررسي است كه تلاش مي شود با پايان كار مطالعات، اين پروژه ها اجرايي شود.

وي كنترل كيفي آب آشاميدني و توسعه و نوسازي شبكه آبرساني را از اولويت‌هاي اصلي شركت آب و فاضلاب روستايي استان ايلام در سال جاري اعلام كرد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.